Haawy Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hei! Jeg skal betale for hotell/leilighet i USA og PayPal blir den letteste måten å gjøre dette på for meg. De har sendt meg denne linken, men jeg ser ikke det merket med sikkerhetssertifiseringen, som jeg gjør når jeg logger inn på paypal.com. Det er vel fortsatt trygt å overføre pengene? Jeg er nok litt paranoid, men jeg vil være 110% sikker da det er et ganske stort beløp... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Den er trygg. I Opera, Firefox og Chrome kan du trykke på symbolet til venstre for adressefeltet for en bekreftelse på at det faktisk er PayPal du er inne på. Det skal også vises en hengelås der som bekrefter at tilkoblingen går via en kryptert kanal. Men om kjøper er til å stole på kan jeg ikke si noen ting om da jeg ikke ser hvem som er mottager (kun synlig for deg). Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Jeg får ikke opp den hengelåsen, bare en firkant der det står at flash er påslått. Det var derfor jeg ble litt skeptisk. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Den skal jo være synlig.. Du kan jo også prøve ut WOT (WebOfTrust) som kommer med advarsel i nettleseren når du besøker utrygge nettsider. www.mywot.com Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Ok, takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå