el_cash Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 jeg har ett lite spørsmål: noen som vet når s-ata 2 kommer på markedet? har planer om å oppgradere hovedkort, prosessor, ram og disker nærmere sommeren en gang, men er det noe vits for meg å sitte på gjerdet og vente på s-ata 2? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Tja, det blir vel kanskje en liten stund til iallefall. Først skal de få markedet over på S-ATA og overbevise folk om at det ikke er farlig. Så skal de pumpe ut nok S-ATA disker. Så må de få klargjort disker på S-ATA2. Jeg vil tippe at det er en veldig god stund til det kommer.. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 med andre ord så kommer neppe hovedkort med støtte for s-ata 2 før etter sommeren en eller annen gang? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 med andre ord så kommer neppe hovedkort med støtte for s-ata 2 før etter sommeren en eller annen gang? neppe... vil tippe det ikke kommer før begynnelsen 2005 jeg. vil anta "alt" ville komme da. PCI-X, S-ATA II, DDR-II osv. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 og forskjellen på s-ata og s-ata 2 vil bli? å vil det bli sånn att en kan ha 2 disker på samme kabel snarT? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Såvidt jeg vet blir det ikke 2 disker på en kabel, men overføringshastigheten blir doblet. s-ata= 150MB/sec s-ata2= 300MB/sec Tar jeg ikke helt feil... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 koffe: du har helt rett. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 spørr du meg burde det bli mindre problemer med S-ATA(1) før de lanserer S-ATA2 jeg er klar over at de tikke er selve hdd'n som innebærer problemer, men heller Hovedkortene som sliter litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå