Zaitzev Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Den siste tiden har jeg lagt min elsk på Synnøve sin greske yoghurt, med honning og granola. Det jeg faktisk lurer på, om noen her inne har peil på sånt, er hva slags honning det er snakk om. Den er rett og slett fantastisk god og jeg kunne tenkt meg å kjøpe den i litt større kvanta! Da gjerne med et opplag av gresk yoghurt ved siden av. :-) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Normal honning vil jeg tro. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kjøp ordentlig gresk yoghurt, den fås i halvliterspann og er både sunnere og bedre enn det Synnøve lager. Så kjøper du en ordentlig god honning og har litt sammen med yoghurten. Kjøp en honning med masse smak i så du slipper å bruke så mye, honning er jo ikke særlig sunt i store mengder. Vår favoritt er gresk yoghurt med kirsebærsyltetøy, fantastisk dessert. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg anbefaler akasiehonning. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg anbefaler akasiehonning. Prøvde dette i en halv boks av Synnøves greske joghurt. Måtte ha to-tre ss oppi og fremdeles smakte det ikke særlig søtt. Tror jeg hadde gått for en annen type honning. Lenke til kommentar
Zaitzev Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Jeg ringte Synnøve og snakket med en hyggelig dame på telefonen, hun kunne ikke gi meg et svar der og da men skulle prøve å finne det ut og så maile meg et eventuelt svar. Hun sa også at flere har ringt og spurt etter denne honningen, og som meg hadde de også ytret ønske om å få denne honningen solgt separat. Krysser fingrene! Normal honning vil jeg tro. Honningen bør så klart være godt flytende og ikke av den seigere typen. Den er god, men ikke veldig egnet. Vår favoritt er gresk yoghurt med kirsebærsyltetøy, fantastisk dessert. Skal prøves! Er glad i mange typer syltetøy så det kan jeg utforske litt. Tenkte ikke på den vrien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå