Wuldig Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hei. Jeg har kjøpt meg et vektstangsett og har trenet lenge, men ikke så mye styrke. Jeg har tenkt å trene store muskelgrupper og tenkte at øvelser som mark, knebøy, frivening og bench press on floor. Problemet jeg trenger hjelp med er at jeg er for svak til å trene disse formene. I dag tar jeg 70 i mark, 40 i knebøy, og stanga på benkpress og nesten 40 i frivening. Jeg trenger hjelp med å øke disse og lurer om noen har noen tips eller program som kan hjelpe meg. Det som er viktigst er benk og frivening. Siden jeg ikke har stativ hjemme trenger jeg å bli god i frivening slik at jeg får skuldra på skuldrene til knebøyen. Håper noen har noen øvelser eller noe som kan hjelpe meg. Øvelser som kanskje trener små muskler som jeg trenger til disse formene for trening. Jeg trener kun hjemme så må være noe av dette som kan hjelpe - vektstang 20 kg skiver - 10 og 25 kg - kettelbell - 12 kg - manualer på ca 10 kg og en stang for å ta hengupsMvh. En trenings glad gutt Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=335171&st=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå