v1taltiy Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hei, lurer på om det er noen som vet om de kommer til å selge ps4'ne i kassa imora? Jeg skal til en butikk imora som har holdt av 6 ps4 til 6 første heldige som ankommer butikken. Men ettersom jeg regner med at det kommer til å være minst 20 der imorgen lurer jeg på om dere har peil på om dere tror de kommer til å selge de i kassa? Ellers vet jeg hvor de har ps3, men vil gjerne vite hvor jeg skal løpe. Er fult klar over at det ikke finnes et fasit svar. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hei, lurer på om det er noen som vet om de kommer til å selge ps4'ne i kassa imora? Jeg skal til en butikk imora som har holdt av 6 ps4 til 6 første heldige som ankommer butikken. Men ettersom jeg regner med at det kommer til å være minst 20 der imorgen lurer jeg på om dere har peil på om dere tror de kommer til å selge de i kassa? Ellers vet jeg hvor de har ps3, men vil gjerne vite hvor jeg skal løpe. Er fult klar over at det ikke finnes et fasit svar. Takk på forhånd. Ja, de kommer til å gjøre det. Er mange andre tråder her som omhandler det samme. Men du må stelle deg i kø fra morrakvisten før sola står opp Lenke til kommentar
v1taltiy Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Ja, de kommer til å gjøre det. Er mange andre tråder her som omhandler det samme. Men du må stelle deg i kø fra morrakvisten før sola står opp Tenkte å dra dit rundt 7:30, det åpner 10:00. tror du jeg har noe sjangs? og er du bombesikker på at den selges i kassa ? Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Hvilken butikk er det snakk om?Se her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1553837 eller her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554233 Tror ikke du skal ha flaks hvis du kommer 7:30, må være Coop kanskje som ikke så mange tenker på at har. Endret 28. november 2013 av evenb0302 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 har faat ps4 no, jeg var heldig og fikk kjope litt tidlig. killzone er bare bra Lenke til kommentar
v1taltiy Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Hvilken butikk er det snakk om? Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1553837 eller her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554233 Tror ikke du skal ha flaks hvis du kommer 7:30, må være Coop kanskje som ikke så mange tenker på at har. Jeg skal kjøpe fra elkjøp i tønsberg, når tror du jeg bør dra dit om det åpner 10 for å sikre meg en eksemplar? Lenke til kommentar
v1taltiy Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Men tror du at de selger ps4'n i kassa? For er utrolig kjipt om jeg løper feil vei.. Hvilken butikk er det snakk om? Endret 28. november 2013 av v1taltiy Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Men tror du at de selger ps4'n i kassa? For er utrolig kjipt om jeg løper feil vei.. Hvilken butikk er det snakk om? Blir ingen løping. Kølapper og slipper inn kunder i grupper Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg skal kjøpe fra elkjøp i tønsberg, når tror du jeg bør dra dit om det åpner 10 for å sikre meg en eksemplar? Hakke peiling, vet du hvor mange de har? tipper en gang i løp av natten Lenke til kommentar
v1taltiy Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Hakke peiling, vet du hvor mange de har? tipper en gang i løp av natten De har 7-8 stykker. Blir ingen løping. Kølapper og slipper inn kunder i grupper Er du 100% sikker? for jeg var der idag og de sa de vurderte kølapper, men de var ikke sikre på hva de skulle gjøre. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg skal kjøpe fra elkjøp i tønsberg, når tror du jeg bør dra dit om det åpner 10 for å sikre meg en eksemplar? 06.00 så er du så å si garantert vil jeg tro viss det ikke er folk som camper på utsida Lenke til kommentar
v1taltiy Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 06.00 så er du så å si garantert vil jeg tro viss det ikke er folk som camper på utsida Jaja, da er det bare å sette på alarmen til 05:00 imora da.. Men heller vente 4 timer ute i kulda enn å vente 2 måneder til neste levering 1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Jeg stikker til Elkjøp Skien i morgen, skal være der rundt 04:00 Er det ingen der da så sitter jeg bare i bilen å varmer meg imens. Jaja, da er det bare å sette på alarmen til 05:00 imora da.. Men heller vente 4 timer ute i kulda enn å vente 2 måneder til neste levering Neste levering kommer midt i desember, og neste 1 mnd etter det igjen. Om du vil være HELT sikker på å få en ville jeg møtt opp før 6 altså. Endret 28. november 2013 av JVMyhre 1 Lenke til kommentar
v1taltiy Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Jeg stikker til Elkjøp Skien i morgen, skal være der rundt 04:00 Er det ingen der da så sitter jeg bare i bilen å varmer meg imens. Neste levering kommer midt i desember, og neste 1 mnd etter det igjen. Om du vil være HELT sikker på å få en ville jeg møtt opp før 6 altså. har desverre ikke tilgang på bil 4 timer ute i kulda holder for meg.. Lenke til kommentar
Elvenes1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Nå er vekkerklokka satt på til kl. 05.00 så får vi håpe at jeg går ut lykkelig av Elkjøp sånn litt over 10 Endret 28. november 2013 av Elvenes1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Håper virklieg de som står 4-5 timer i kulden får! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå