Kvalsvikfoto Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kveldsro.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Flott stemning, supert lys og bra motiv. Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Flott stemning, supert lys og bra motiv. Takker for hyggelig kommentar:-) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hm.. jeg lurer på om jeg ville foreslå et kutt oppe - det blir litt 'lunere' da. Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Hm.. jeg lurer på om jeg ville foreslå et kutt oppe - det blir litt 'lunere' da. Enig. Nok å ta av der:-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei, Kvalsvikfoto. Dette er et bilde av svært høy, - eller kanskje, - høyeste kvalitet ! komposisjonen er meget bra (med eller uten kutt av himmelen), vinterstemningen er fanget fint, og det bleke rosa-orange lyset er realistisk ! Dette bildet MÅ i glass og ramme, og den bør ikke være snau !! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Hei, Kvalsvikfoto. Dette er et bilde av svært høy, - eller kanskje, - høyeste kvalitet ! komposisjonen er meget bra (med eller uten kutt av himmelen), vinterstemningen er fanget fint, og det bleke rosa-orange lyset er realistisk ! Dette bildet MÅ i glass og ramme, og den bør ikke være snau !! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert!Hyggelig tilbakemelding:-) Synes selv det ble et bra foto. Får nok kjøpe ei ramme til det:-) Hilsen Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg