Mr. President™ Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Herreeguuuuud så forbanna typisk at mannen som ikke skulle spilt utligner. Skam dere FA Skal du fortsette å syte over FORRIGE kamp? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er jo sant da. Egentlig Chicha som skulle startet her. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Godt å se at Valencia endelig er begynt å utfordre litt igjen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Skal du fortsette å syte over FORRIGE kamp? Hvorfor skulle jeg syte over den kampen? Er veldig glad for at det ble uavgjort, dog skulle Rooney hatt direkte rødt, og det vet du godt selv også om du ser forbi supporterånden din. United har desverre en lei tendens til å få det som de vil, og scorer sjelden "fair and square". 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er bare det at du nesten har blitt kjent for å ikke komme deg over enkelte situasjoner. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor skulle jeg syte over den kampen? Er veldig glad for at det ble uavgjort, dog skulle Rooney hatt direkte rødt, og det vet du godt selv også om du ser forbi supporterånden din. United har desverre en lei tendens til å få det som de vil, og scorer sjelden "fair and square". 4 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor skulle jeg syte over den kampen? Er veldig glad for at det ble uavgjort, dog skulle Rooney hatt direkte rødt, og det vet du godt selv også om du ser forbi supporterånden din. United har desverre en lei tendens til å få det som de vil, og scorer sjelden "fair and square". Ta det i en annen tråd da. Zzzzzzzzz 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor skulle jeg "komt over" den hendelsen? Han skulle vært utvist denne kampen, og allerede har FA bitt Tottenham i ræven. Klart det tas opp til diskusjon når det påvirker kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Søvndyssende som vanlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 For et fantastisk mål. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er forøvrig LOV å takle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 THE BEAAAAAAAAAAAST! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 FY faen SANDRO Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Helvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå