fox Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Surt å tape to poeng på to spillertabber. Føler med dere. Dere hadde fortjent trepoeng idag. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Nok en gang spiller vi bra og burde vinne kampen, men nei. Og når vi trenger et mål så kommer Young innpå....wow. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Føler med dere. Dere hadde fortjent trepoeng idag. Fortjent vet jeg ikke, antall avslutninger på mål er så og si likt f.eks, men det er måten vi slipper inn målene på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Fortjent vet jeg ikke, antall avslutninger på mål er så og si likt f.eks, men det er måten vi slipper inn målene på. Og sjansene Spurs ikke scorer på Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Og sjansene Spurs ikke scorer på Lennon sine avslutninger ser jeg ikke som sjanser da han er mindre målfarlig enn Freund til tider Men skuffet over at Soldado brente sin, setter den på dårlig selvtillit. Er dog fortsatt bedre enn Defoe til å bidra med å bygge opp spillet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er dog fortsatt bedre enn Defoe til å bidra med å bygge opp spillet. Ja, derfor jeg alltid er litt sånn usikker på om det egentlig er rett å ta av Soldado på slutten og sette inn Defoe. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 250kr? Rich? I have bad news for you Har satsa U på Hull og Liverpool oxo hehe..Kanskje jeg blir enda rikere ikveld.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har satsa U på Hull og Liverpool oxo hehe..Kanskje jeg blir enda rikere ikveld..Rik og rik... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Nok en gang spiller vi bra og burde vinne kampen, men nei. Og når vi trenger et mål så kommer Young innpå....wow. haha. Burde vinne kampen.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ja. BURDE ha vunnet kampen ja. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Rik og rik...Hehe, jeg bare kødder liksom, men skjønner at det ikke er så lett å skjønne det.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Skjønne og skjønne...neida. Går med "5500kr" i lomma hver dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det mest gledelige etter 2 poeng tapt for begge lag, er prestasjonene til United. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Fortjent vet jeg ikke, antall avslutninger på mål er så og si likt f.eks, men det er måten vi slipper inn målene på. Du sa ikke det. Men jeg sier bare at jeg har aldri sagt manu hadde fortjent trepoeng eller enpoeng. De kjempet godt. Men for tottenham har de gitt bort to latterlige mål som jeg ville ha blitt sint for hvis det var arsenal. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Eneste som var godt nok i dag var seier. Så ja, det eneste som blir spennende denne sesongen er hvor langt greier egentlig Moyes å kjøre klubben ned i gjørma på én sesong? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Eneste som var godt nok i dag var seier. Så ja, det eneste som blir spennende denne sesongen er hvor langt greier egentlig Moyes å kjøre klubben ned i gjørma på én sesong? Ferguson vant da ikke mot AVB sitt Spurs han heller. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvordan kan man være veldig misfornøyde med uavgjort borte mot en topp 4-kandidat? Halvparten av folket her inne spådde vel også at Tottenham skulle være overlegne i år etter alle disse strålende kjøpene. Klarte jo også bare 1 poeng mot dem i fjor, i begge kampene. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) .. Endret 1. desember 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå