Gå til innhold

Kamptråd: Tottenham - Manchester United (1.des. 13:00)

Pernicious Weed

Anbefalte innlegg

740.pngVS.735.png

Søndag 1. desember, klokka 13:00

White Hart Lane

TV2 Sport Premium / BT Sport 1

Søndag braker det løs på White Hart Lane. Tottenham tar i mot United til en kamp ingen av lagene har råd til å tape, og uavgjort egentlig ikke er godt nok for å henge med. Dette kan føre til en svært åpen og flott kamp der begge lag desperat trenger tre poeng.

Tottenham kommer fra en forferdeilig bortekamp mot United byrival, Man City, forrige helg, med 0-6-tap. United skuffet også i helgen med kun ett poeng mot nyopprykkede Cardiff. United overbeviste imidlirtidlig borte mot Bayer Leverkusen i Champions League i midtuka med en overbevisende 5-0-seier.

Forrige sesong brøt Tottenham sin dårlige statistikk på Old Trafford med en noe overraskende seier. Hjemme på White Hart Lane spilte lagene 1-1. United avga dermed fem poeng mot Tottenham, noe som er mer enn de noen gang har gjort i Premier League sammeheng. Tottenham har heller ikke slått United hjemme siden mai 2001, så det er enda en trend som må brytes her om det skal bli hjemmeseier i denne kampen.

Foran denne kampen mangler Tottenham Emmanuel Adebayor, Danny Rose og Christian Eriksen. United sin skadesituasjon er noe mer usikker. Darren Fletcher er som vanlig ikke med, mens Robin Van Persie, Nemanja Vidic, Rafael og Michael Carrick har alle stått over de siste to kampene, og er usikre. Så får de neste dagene vise om de blir klare til oppgjøret eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i London og lader opp til kamp. Har tidvis uflaks når det kommer til kamper (siste kampen jeg var på var 1-6 mot city), så har ikke forhåpninger om storseier. Spurs har ikke skremt vannet av motstanderne i det siste, så jeg har likevel trua på tre poeng. Blir uansett første gang jeg er med red army, så gleder meg stort til å oppleve det. Lykke til, folks :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...