Pernicious Weed Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 VS. Søndag 1. desember, klokka 13:00 White Hart Lane TV2 Sport Premium / BT Sport 1 Søndag braker det løs på White Hart Lane. Tottenham tar i mot United til en kamp ingen av lagene har råd til å tape, og uavgjort egentlig ikke er godt nok for å henge med. Dette kan føre til en svært åpen og flott kamp der begge lag desperat trenger tre poeng. Tottenham kommer fra en forferdeilig bortekamp mot United byrival, Man City, forrige helg, med 0-6-tap. United skuffet også i helgen med kun ett poeng mot nyopprykkede Cardiff. United overbeviste imidlirtidlig borte mot Bayer Leverkusen i Champions League i midtuka med en overbevisende 5-0-seier. Forrige sesong brøt Tottenham sin dårlige statistikk på Old Trafford med en noe overraskende seier. Hjemme på White Hart Lane spilte lagene 1-1. United avga dermed fem poeng mot Tottenham, noe som er mer enn de noen gang har gjort i Premier League sammeheng. Tottenham har heller ikke slått United hjemme siden mai 2001, så det er enda en trend som må brytes her om det skal bli hjemmeseier i denne kampen. Foran denne kampen mangler Tottenham Emmanuel Adebayor, Danny Rose og Christian Eriksen. United sin skadesituasjon er noe mer usikker. Darren Fletcher er som vanlig ikke med, mens Robin Van Persie, Nemanja Vidic, Rafael og Michael Carrick har alle stått over de siste to kampene, og er usikre. Så får de neste dagene vise om de blir klare til oppgjøret eller ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Gørrkjedelig uavgjort. 0-0. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg blir glad om dette ender 0-0. Da har de i det minste fått skikk på forsvaret igjen. 2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Tror på United, håper på uavgjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Tar gjerne et U her. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tar gjerne et U her.U for United! 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 U hadde vært glimrende. Ingen tvil om at Spurs må heve seg etter forrige helgst ydmykelse Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Tottenham Må ha 3 poeng for å henge med, samme med United, blir spennende kamp dette.. Håper på uavgjort..Og litt action mellom Vertonghen og Rooney/Hernandez.. Endret 29. november 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er i London og lader opp til kamp. Har tidvis uflaks når det kommer til kamper (siste kampen jeg var på var 1-6 mot city), så har ikke forhåpninger om storseier. Spurs har ikke skremt vannet av motstanderne i det siste, så jeg har likevel trua på tre poeng. Blir uansett første gang jeg er med red army, så gleder meg stort til å oppleve det. Lykke til, folks Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Uavgjort hadde vært helt topp, men jeg tror nok Man Utd tar denne. 0-3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Spurs: Lloris; Walker, Chiriches, Dawson, Vertonghen; Paulinho, Sandro; Lennon, Dembele, Chadli; Soldado MUFC v Spurs: De Gea; Smalling, Vidic, Evans, Evra; Cleverley, Jones; Welbeck, Kagawa, Valencia; Rooney Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Helt greit lag. Kagawa in the hole. Uniteds benk: Rafael, Anderson, Lindegaard, Hernandez, Nani, Young, Fellaini Endret 1. desember 2013 av Muffinss Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Herlig at kampen begynner tidlig nå som jeg er oppe. Håper Man Utd tar en City og knuser Spudsene, hadde vært noe. God kamp! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Spurs 2-1 United Sigurdsson, Soldado - Rooney Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 satser på målfattig 0 - 0 - kamp... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Dette tror jeg blir stygt, Utd vinner 1-4 Benken vår: Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Så lenge dere ikke slipper inn i løpet av første minutt, så tror ikke jeg dette blir stygt. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 MUFC v Spurs: De Gea; Smalling, Vidic, Evans, Evra; Cleverley, Jones; Welbeck, Kagawa, Valencia; Rooney Nå fikk jeg plutselig trua på seier alikevel! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har satsa 100kr på uavgjort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 U eller B hadde vært fint ettersom Man Utd vinner ligaen uansett, men U hadde vært optimalt. Blir nok 1-3 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå