Skyttt Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Her er jeg igjen med et Morrowind-spørsmål... Etter at jeg fullførte et blodbad for en kar i Moonmouth Legion Fort, står det alltid en gal Imperial Legion-vakt og venter på meg uttafor der. Han angriper meg bare jeg nærmer meg fortet. Ergo må jeg drepe ham hver gang jeg skal ta oppdrag for Imperial Legion inne i fortet. Heldigvis bryr ingen av de andre vaktene seg om at jeg dreper ham. Dette kan selvfølgelig virke som en glimrende mulighet til å oppnå gratis experiense. Problemet er bare at denne gale vakten blir sterkere for hver gang jeg kverker ham. MYE sterkere. Sterkere enn meg...noe som fører til at jeg må bruke massevis av potioner og annet stæsj for å ta meg av han. Noen som veit åssen jeg kan bli kvitt denne innpåslitne karen? dette er IRRITERANDES! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Fjern ham i editoren Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Vil ikke ødelegge spillet for meg selv ved å tråle gjennom walkthrough for å finne svaret ditt, men du kan jo kike selv http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/fil...bloodmoon_a.txt Kanskje det står der. Hvis det ikke er en bug ellerno da. Ellers er Gamefaqs.com genial side når man står fast i eventyr/rollespill. Fins ALLTID noen som har laga en FAQ eller 10. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Tror faktisk dette er en form for bug jeg. Enig med deg at å tråle gjennom en FAQ ødelegger spillopplevelsen. Dette gjør jeg som siste utvei. Vil heller ikke begynne å klusse med spillet i editoren før jeg har runda det...kall meg gjerne sær, men da føler jeg at opplevelsen ikke blir så unik som den skal være. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvorfor dreper du de Commona Tong (eller noe sånt) typene om og om igjen da? Jeg har aldri møtt ham, og jeg har gjort det brettet. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 har du sjekket om du har en bounty på deg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvis han hadde bounty på seg hadde ALLE vaktene jakta på han, ikke bare den ene utafor Imperial Legion sitt fort. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Er det som er greia...da jeg utførte blodbadet var ALLE vaktene sinna på meg, men da jeg kom meg i sikkerhet hos han jeg fikk oppdraget fra, ble de blide igjen. Unntatt den ENE! Som angriper meg hver gang jeg nærmer meg fortet... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hm...hvordan utførte du dette oppdraget? (har ikke bloodmoon men generellt sett) Du forhindrer å få bounty overhodet hvis du bruker "Taunt" på de du må ta livet av, helt til de angriper deg (istedet for at du stormer inn og dreper alle). Da reagerer ofte ikke kompanjongene deres heller, og du kan rolig knerte en og en. Hvis isåfall kompanjongene angriper, er det ikke du som startet angrepet, og får derfor ikke noen bounty på deg selv. Du må få 4-5 "successful" taunts før de blir så sint at de angriper deg. Siden du sa alle vaktene var sint på deg etter å ha fullført det, tipper jeg du ikke gjorde det på den måten..Kan da hende at han ene ikke har blitt resatt til å like deg ved en bug i spillet. Men hvis du ikke får dem til å mislike deg overhodet slipper du kanskje unna hele greia.. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hm...hvordan utførte du dette oppdraget? (har ikke bloodmoon men generellt sett) Du forhindrer å få bounty overhodet hvis du bruker "Taunt" på de du må ta livet av, helt til de angriper deg (istedet for at du stormer inn og dreper alle). Da reagerer ofte ikke kompanjongene deres heller, og du kan rolig knerte en og en. Hvis isåfall kompanjongene angriper, er det ikke du som startet angrepet, og får derfor ikke noen bounty på deg selv. Du må få 4-5 "successful" taunts før de blir så sint at de angriper deg. Siden du sa alle vaktene var sint på deg etter å ha fullført det, tipper jeg du ikke gjorde det på den måten..Kan da hende at han ene ikke har blitt resatt til å like deg ved en bug i spillet. Men hvis du ikke får dem til å mislike deg overhodet slipper du kanskje unna hele greia.. Du misforstår. Jeg har ingen bounty på meg, problemet er bare denne ENE vakta som står på dette stedet. Han, men ingen andre av kompanjongene hans, angriper meg. Dette oppdraget fikk jeg gjennom et rykte som gikk i Balmora. Ryktet sa seg at bossen i Moonmouth ville prate med meg. Da jeg dro dit, fikk jeg et hemmelig oppdrag fra ham, som bestod av å kverke masse medlemmer av en av de kriminelle gjengene i Balmora. Da blodbadet var utført, ble selvsagt alle andre rasende på meg. Da løp jeg tilbake til Fort Moonmouth og prata med bossen der. Da "fikset" han ryktet mitt straks tilbake til det gamle. Nå er alt ved det gamle, unntatt denne ene vakta som tydeligvis hater meg, og har evnen til å stå opp fra de døde. Håper dette var god nok forklaring... Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er nok en bug. Klarer du ikke å få han vekk så kanskje du ta prøve igjen med en tidligere save og så få fått vekk bounty'n hos han thieves guild fyren i south wall cornerclub. Men du har sikkert spilt en del videre etter det oppdraget så.. Mvh Megamann Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hehe, høres ut som en seig fyr å være på den gale siden av, da... Kan du ikke bare edite ham bort? Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Har faktisk forflytta meg over til Mournhold jeg nå. Gidder ikke bry meg med han innpåslitne karen før jeg kommer hjem vil Vvardenfeld igjen... Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det er nok en bug. Klarer du ikke å få han vekk så kanskje du ta prøve igjen med en tidligere save og så få fått vekk bounty'n hos han thieves guild fyren i south wall cornerclub. Men du har sikkert spilt en del videre etter det oppdraget så.. Mvh Megamann Det finnes en morsom metode å bli kvitt han på Fa tak i eller lag et "damage strength at target" spell eller magisk gjenstand. Alså skad styrke, du har sikker vært borte i mostere som undead necromacers som skader styrken din så du ikke får rørt deg. Payback day, la han følge etter deg ut i ødemarka et sted du aldri går. kast damage strength på han til han stopper å følge etter deg. gå din vei, han vil bli der, hvis du dreper han kommer han bare tilbake. Denne metoden er også fin for å stoppe sterke og farlige npc, det er også morsomt å bruke den på npc så de kan stå der å se på at du stjeler fra dem. MM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå