Erlon Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Heisann. Har fått en ps3 12gb. Spørsmålet er om det holder til å spille battelfield 4 online? Med tanke på framtidige oppdateringer? Maps å det hele. Erlon. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Heisann. Har fått en ps3 12gb. Spørsmålet er om det holder til å spille battelfield 4 online? Med tanke på framtidige oppdateringer? Maps å det hele. Erlon. 12gb er nokk litt lite, men er usikker på om battlefield har noen installering på ps3 siden jeg kjøpte spillet digitalt, viss ikke spillet trenger innstallere noe så tror jeg du er safe, alle oppdateringer + tillegspakker vil jeg tro kommer på mindre enn 12gb Lenke til kommentar
Erlon Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Okei. Takker for svar, Spørs om jeg bare skal åpne den da å prøvd spillet:) Men i værste fall går det å koble til ekstern hardisk? Har han 500gb liggende eller går det ikke å bruke den til ps3? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ekstern disk er håpløst og mulig det ikke går. Men å bytte den interne er jo en god ide. Et par skruer så burde vel saken være fikset skulle en tro. Lenke til kommentar
Erlon Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Okei, kunne jeg da tatt den fra min 500 gb maskin som har kræsja? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Okei, kunne jeg da tatt den fra min 500 gb maskin som har kræsja? Du bør alltid kjøpe nye harddisker når du skal sette dem i en konsoll + du må passe på att den ikke er større enn 7mm høy som denne fra komplett: http://www.komplett.no/wd-mobile-blue-500gb/790636 tror bare ps3 super slim har 7mm men kan godt være 9,5 mm passer og men dette bør du sjekke Endret 28. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå