MohWarfighter Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hei. Skal få meg Gaming Laptop snart og vil bare vite om gtx 770m er nok til å kjøre de fleste spill på ultra. Da tenker jeg ikke på crysis 3, men på spill som arma 3, battlefield 4 osv. Jeg har mange spill på steam jeg ikke har fått spilt pga pcen min Hvis jeg skal ha noe bedre blir det selfølgelig dyrere også. Jeg skal ha laptop fordi jeg skal ha den med til venner, ferier osv. Takk for svar Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Og hvilke Laptop tenker du på? Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Og hvilke Laptop tenker du på? En Asus G750JX fra komplett. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Hei. Skal få meg Gaming Laptop snart og vil bare vite om gtx 770m er nok til å kjøre de fleste spill på ultra. Da tenker jeg ikke på crysis 3, men på spill som arma 3, battlefield 4 osv. Jeg har mange spill på steam jeg ikke har fått spilt pga pcen min Hvis jeg skal ha noe bedre blir det selfølgelig dyrere også. Jeg skal ha laptop fordi jeg skal ha den med til venner, ferier osv. Takk for svar Nei, det er ikke nok til å kjøre de fleste spill på Ultra, det er nok til å kjøre de fleste spill på medium. EDIT: Svaret mitt vil ikke endre seg selv om du spør flere ganger. Endret 28. november 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Bmwtic Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg har 770m i min laptop. Og jeg kjører BF4 på en mix av High/medium og får da typ 70-100 fps hele tiden. Er godt fornøyd med kortet. Mitt er dog overclocket. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen spill vil du kunne kjøre på Ultra mens andre på kjøres på medium/high Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå