Meningen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det skal SKINNE av eldreomsorgen! Joda... det skinner. Det formelig glinser i den væskende sårskorpa på liggesårene etter uker med manglede stell! Det skal SKINNE av eldreomsorgen! Joda... det skinner. Det glitrer så vakkert i uringult på det utslitte linoleumsgulvet etter at det nok en gang gikk galt for at ingen hadde tid å hjelpe henne på do! Det skal SKINNE av eldreomsorgen! Joda... det skinner. Det skinner så vakkert i tårene som renner nedover kinnene til den utbrennte sykepleieren som nok en gang er alene på natten med så altfor mange som trenger henne! Det skal SKINNE av eldreomsorgen! Joda... det skinner. Det stråler så vakkert gjennom de lukkede vinduene på rommet der han ligger å prøver å huske følelsen av frisk luft! Du verden som jeg skal nyte dagene med mine midtlivskriser fremover - for hva annet er der å se frem til? http://www.an.no/nyheter/article7004653.ece Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Litt tidlig å la FRP ta æren/skylda for tilstanden i norsk eldreomsorg. 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Eller tro at det er like håpløst hele tiden eller over alt. Skulle jeg sett på verden gjennom avisene sine øyne så hadde nok det aller aller mest vært kullsvart, hvor kun det negative og feil kommer frem. 2 Lenke til kommentar
Nordboer. Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Litt tidlig å la FRP ta æren/skylda for tilstanden i norsk eldreomsorg. Det er jeg enig i, vi bør vel vente til budsjettet neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå