Ida Oftebro Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Én ting irriterer oss mer enn noe annet, viser undersøkelse.Dette er viktig når vi kjøper mobil Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Visste ikke at iPad var en mobil (tenker på bildet øverst). Nytt for meg Lenke til kommentar
MortenO Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Visste ikke at iPad var en mobil (tenker på bildet øverst). Nytt for meg Det er en mobil enhet da. Lenke til kommentar
Minecraftmann Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Visste ikke at iPad var en mobil (tenker på bildet øverst). Nytt for meg Var det første jeg også så Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hva med det femte, alernativet jeg ofte bruker: Sunn fornuft ;P Gå i bakken er nesten umulig med dagens mobiler spesielt med tanke på at nesten "alle", skal gjøre sin mobil til "sin egen" , med beskyttelsescover. Kun derfor kan selskaper som apple tillate seg å bygge telefoner som blir ødelagt etter ett enkelt fall... men datatrafikk vil derimot falle grusomt i pris om noen år, etterhvert som hastigheter oppgraderes, etc, slik som ringeminutter og sms har gjort. Dekning blir først i norge "løst" dersom man går over til å bruke andre mekanismer/master. Er i bunn og grunn statens annsvar å bygge ut. Batterilevetid, vil nok gå opp ettersom prosesorer, ram etc vil blir mer strømbesparende...tipper jeg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 "Gå i bakken er nesten umulig med dagens mobiler spesielt med tanke på at nesten "alle", skal gjøre sin mobil til "sin egen" , med beskyttelsescover." Kan du forklare hva du mente her? Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Mitt største irritasjonsmoment er batteritiden. Det er jo bare å lade hver kveld, men når mac, nettbrett og mobil skal lades hele tiden blir det fort rotete og upraktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg