Wildstar Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Skal fikse litt både utenpå og inni pcen min, så har bestemt for at jeg hvertfall skal ha dette: Kabinett: Cooler-Master Haf X Vifter til kabinett: ??? CPU: Intel i7 4770K GPU: Asus HD 7970 DC2 TOP (har ett, skal ha ett til) Hovedkort: ??? PSU: ??? Jeg trenger noen innspill på hva som egner som som et bra hovedkort som passer dette oppsettet og en PSU som klarer fint å kjøre 7970 i CF. I tillegg vil jeg at alle vifter inne i kabinettet skal være røde LED, så trenger noen gode og som ser fete ut. Har ikke noe spesielt budsjett. Endret 28. november 2013 av Wildstar Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 På hovedkortfronten så trenger du ett med Intel socket 1150, så for eksempel et Asus Maximus hovedkort vil kunne passe oppsettet. Her er det en hel haug å velge mellom hos Komplett (link). De fleste over tusenlappen har nok over 2 x PCI-e porter med full hastighet som støtter Crossfire og skal fungere fint. Du har allerede 4 vifter i kabinettet, men du har plass til to til, én som har side på 8 cm og én på 12 cm. Så der er det bare å finne to stykk som har rød farge og som passer målene, så skal det nok være mulig å få skrudd dem inn. Oppsettet i Crossfire trekker en del strøm, så en strømforsyning på 750W eller mer bør nok være på sin plass. Se etter noen som har 4 x 6+2 pin PCI-e eller fler. Lenke til kommentar
Wildstar Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Har dette foreløpig: ASUS Maximus VI Formula, Socket-1150 Intel Core i7-4770K Cooler Master HAF X Big Tower Sort 3x Cooler Master MegaFlow 200 Rød LED Vifte 1x Cooler Master BC 140mm Rød LED Vifte Corsair AX 860i, 860W PSU Ser det ok ut? Endret 28. november 2013 av Wildstar Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har dette foreløpig: ASUS Maximus VI Formula, Socket-1150 Intel Core i7-4770K Cooler Master HAF X Big Tower Sort 3x Cooler Master MegaFlow 200 Rød LED Vifte 1x Cooler Master BC 140mm Rød LED Vifte Corsair AX 860i, 860W PSU Ser det ok ut? Ja, det ser bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå