Gå til innhold

Har du fått virus på WZ12 ?


morten2101

Anbefalte innlegg

Jeg har til nå fått 2 virus :evil:

Men de ble heldigvis raskt oppdaget av Norman :yes:

 

Satt btw å så på når oppropet kom ; "Alle de som har fått virus her på Warpzone, følg etter meg"... da så du bare DEN laaaaaange rekka med folk følge trist etter..

 

Kjipt at ikke alle kan bare installere et antivirusprogram slik at man slipper disse hel#&"¤# virusene :grumpy::grumpy:

 

Nå sitter jo sikkert mange infiserte med virus og gir andre virus uten at de vet at de selv har virus.. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg kunne ikke annet enn å le da den store rekka med folk som hadde virus på pcen ca 50-60 stk lo godt då ja :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Kunne ikke dy meg å le (sorry) var litt morsomt :p Har selv ikke fått virus, men 3 av kompissene mine fikk...den ene fikk 41 virus på 2 timer, den andre fikk msblast viruset 5min etter han var koblet opp mot internet...den andre fikk ca 30 virus meldinger på 30 min...men jeg føler meg trygg, har oppdatert Norton for fullt og lastet ned patchen som beskytter meg mot msblast viruset. btw. har aldri hatt virus på pcen, men så er jeg ganske raskt ute med å beskytte meg dah ;)
Lenke til kommentar

Men jeg kunne ikke annet enn å le da den store rekka med folk som hadde virus på pcen ca 50-60 stk lo godt då ja :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Kunne ikke dy meg å le (sorry) var litt morsomt :p Har selv ikke fått virus, men 3 av kompissene mine fikk...den ene fikk 41 virus på 2 timer, den andre fikk msblast viruset 5min etter han var koblet opp mot internet...den andre fikk ca 30 virus meldinger på 30 min...men jeg føler meg trygg, har oppdatert Norton for fullt og lastet ned patchen som beskytter meg mot msblast viruset. btw. har aldri hatt virus på pcen, men så er jeg ganske raskt ute med å beskytte meg dah ;)

 

41 virus på 2 timer?? wow...

 

det rare som skjedde med meg når jeg hosta en bane på fy_iceworld var at plutselig uten at jeg gjorde noe, ble navnet mitt endra til "jegblirhacket".. :o :o :o

 

så jeg skifter navn tilbake til det orginale, og det samme skjer igjen "jegblirhacket"

 

Så jeg skifter navn til "sluttAhackmeg", og det skjer ikke noe, men så neste gang jeg hoster er navnet mitt to bokstaver...

 

"NO"

 

Skulle likt å hatt det scriptet som gjorde at man kunne endre navn på andre spillere ja, må si jeg ble litt småskremt akkurat da... :oops:

Lenke til kommentar

Er på bylan også og her hadde over halvparten blaster og det var totalt kaos. Også er det Welchia ettellerannet som også herjer..

 

Heldigvis er det værste over nå ,men fyfaen så kjipt det er.

Har selv ikke merket noe på hovedmaskinen min ,men det har kommet viruspopups på filservern hele tiden og jeg måtte ta den ned for og legge inn Welchia fix på den. Kjipe greier dette altså.

 

Begge har fullt oppdatert norton og filservern har AVG samtidig

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...