Stefan_B Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Gleder meg til vi får i gang Walcott og får noen alternativer på venstrekanten i Ox og Podolski. Handler vi en spiss i januar begynner vi å få god dekning også. Walcott på høyre blir herlig, men jeg venter bare på at Cazorla skal finne formen. Hadde jo knapt nok en preseason og var skadet i en god stund etter det. Han er ren klasse i mine øyne. Blir dog herlig å få alternativer på kanten igjen med Walcott, Chamberlain og Podolski. En ny spiss derimot ville gjort laget komplett. Tenker da altså mer på en spiss som Suarez/van Persie/Benzema/Lewandowski/Cavani etc., men det er dessverre ytterst få av de der ute. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Sykt sterkt resultat. Defensivt sterke og mye ballkontroll. Litt dårlig avslutningseffektivitet i dag, selv om den ble veldig mye bedre med de to sene målene. Arteta tok seg virkelig sammen, i kontrast til tirsdagskampen. Polakken i kassa virker utrolig trygg denne sesongen. Fantastisk reaksjonsredning i dag. Deilig å ha både Flamini og Arteta til ankerjobben. Det er her det har vært tynt i maaaange år. Nå har vi to gode alternativer, som begge er i form. Blir som nevnt over her, deilig å få Walcott tilbake i form, da han er en annen type spiller. Han hadde vært genial å brukt tidlig i denne andre omgangen. Tror dog Wenger ventet pga. at formen ikke er topp enda, og at laget var bedre slik det var. Dette begynner å se bra ut! Og utrolig deilig og moro, at det endelig har løsnet litt! Lov å feire gode dager nå! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Det har jeg aldri sagt. Du skrev her forrige uke at nå kunne vi snart snakke om at Özil kunne bli et bomkjøp fordi han ikke har prestert på lenge. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Sterk beskjed dette til resten av lagene i toppen. Kjipt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Du skrev her forrige uke at nå kunne vi snart snakke om at Özil kunne bli et bomkjøp fordi han ikke har prestert på lenge. Det jeg mente, husker ikke det nøyaktige ordlyden, var at om Ozil fortsatte å prestere på samme nivå som han hadde de siste 4-5 ukene kunne vi etterhvert begynne å snakke om flopp. Men denne diskusjonen gidder jeg ikke ta igjen. Dere legger mye mer i det enn det som var tanken. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Vil bare påpeke det at noen ManU supportere har giddet å komme inn her og påstått at Ramsey står i likt linje med VanPersie, det er lavmålt. Ramsey har faktisk spilt i denne banen for andre gang for Arsenal, likevel viser han respekt. Det er noe Van Persie ikke klarer å gjøre. VanPersie er i egen klasse sammen med Giggs. Endret 30. november 2013 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ramsey klappet til Cardiff-fansen før og etter kampen. Han er class. Rvp er ikke class. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Arsenal-supporterne viser ikke respekt til Persie heller, så hva faen er det du egentlig vil fram til? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Arsenal-supporterne viser ikke respekt til Persie heller, så hva faen er det du egentlig vil fram til? Nå er jo disse to overganene totalt forskjellige. Hva RvP gjør eller ikke gjør bryr jeg meg egentlig ikke noe om. Han for holde på med sitt oppe i Manchester. En så trist figur som RvP har blitt klarer jeg rett og slett ikke la meg provosere av. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Nå er jo disse to overganene totalt forskjellige. Hva RvP gjør eller ikke gjør bryr jeg meg egentlig ikke noe om. Han for holde på med sitt oppe i Manchester. En så trist figur som RvP har blitt klarer jeg rett og slett ikke la meg provosere av. Haha sure. Det lyser bitterhet av innlegget ditt. Endret 30. november 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Heldigvis har vi kommet godt ut av det og Arsenal klarer seg fint uten RvP. 2 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Vil bare påpeke det at noen ManU supportere har giddet å komme inn her og påstått at Ramsey står i likt linje med VanPersie, det er lavmålt. Ramsey har faktisk spilt i denne banen for andre gang for Arsenal, likevel viser han respekt. Det er noe Van Persie ikke klarer å gjøre. VanPersie er i egen klasse sammen med Giggs. Ja, det er bra, men det er egentlig ganske forventet også, at han ikke skulle juble. Han har vel tross alt spilt i klubben siden han var ni år, er waliser og har bodd i byen i mange år. Van Persie er nederlender, og har et helt annet utgangspunkt. Det er bare litt ironisk hvordan Ramsey skrytes opp i skyene for å ikke juble mot moderlaget sitt. Var det noen som forventet noe annet? Interessant også hvordan du trekker Giggs inn i det hele. En spiller som verken har spilt for Cardiff, eller bodd i Wales på 33 år. Det er begrensa hva slags relasjon han skal ha til klubben Cardiff.. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Heldigvis har vi kommet godt ut av det og Arsenal klarer seg fint uten RvP. De har klart seg ganske bra, men jeg jaggu glad det er Giroud som spiller på topp for Arsenal og ikke Van Persie. Da hadde vært enda farligere. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 LOL dere tror RVP bryr seg om klubben deres. så søtt. fortsetter dere å være like dårlige som dere er nå i en lengre periode kommer han til å reise fortere enn svint. han bryr seg bare om berømmelse Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Klubbfølelse, RVP... Hehehe, den var god! Denne diskusjonen er vel strengt tatt latterlig. La oss nyte seieren og la Man Utd fansen få gjøre det de vil i fred! 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 LOL dere tror RVP bryr seg om klubben deres. så søtt. fortsetter dere å være like dårlige som dere er nå i en lengre periode kommer han til å reise fortere enn svint. han bryr seg bare om berømmelse Jeg tror RvP har en klubbfølelse, men også ambisjoner som står høyere enn lojaliteten til den klubben han er i. Å spille for United er større for de fleste, enn å spille for Arsenal, samt at han ønsket å vinne noe. Noe han gjorde med en gang han kom til United. Han begynner å dra på årene og innså at han ønsket å sitte igjen med noen seire når han hadde lagt opp. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Nettopp. Derfor kommer han til å dra fra United Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Skal ikke se bort i fra at han ønsker å avslutte karrieren hjemme i Rotterdam og Feyenoord. United vet jo utmerket godt at man kjøpte en relativt gammel spiller, og hva som skjer med han etter hvert er ikke godt å si, men han har nesten tre år igjen av kontrakten sin. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Mener å huske at han får en rimelig sinnssyk sum om han blir ut kontrakten, så tviler på at han drar før det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 10m pund var det ja. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2190522/Robin-Van-Persie-earn-10m-loyalty-bonus-Manchester-United.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå