Joachim_F Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Vanligvis finner kanselleringer sted før utgivelse, men slik var det ikke med Ashes Cricket 2013.Cricketspill kansellert etter katastrofeutgivelse Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg synes det er en skremmende trend med manglende kvalitetskontroll og uoppnåelige deadlines, for tiden. Releasedatoen "when its done" bør gjeninnføres hos flere utviklere (eller rettere med utgivere egentlig her...) 3 Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Og folk klagde på at GTAO hadde en helt forferdelig lansering!? Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 De kan jo ikke kansellere spillet før release.. De må jo tjene inn penger på kjøpere før de kaster spillet i søppelbøtta. Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg synes det er en skremmende trend med manglende kvalitetskontroll og uoppnåelige deadlines, for tiden. Releasedatoen "when its done" bør gjeninnføres hos flere utviklere (eller rettere med utgivere egentlig her...) Sånn som Duke nuk'em Forever ? xD Lenke til kommentar
Erlend- Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg synes det er en skremmende trend med manglende kvalitetskontroll og uoppnåelige deadlines, for tiden. Releasedatoen "when its done" bør gjeninnføres hos flere utviklere (eller rettere med utgivere egentlig her...) Sånn som Duke nuk'em Forever ? xD Eller The Last Guardian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå