Gå til innhold

Dinside test av nettbutikker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det er greit å revurdere netthandelen sin...hvis man tror komplett.no er billig

 

http://www.dinside.no/924795/hvilken-nettbutikk-er-billigst

Jeg har aldri ansett Komplett som billig - men de er heller ikke dyrest. De har dog hatt god kundeservice så lenge jeg har brukt de, og de har utleveringssteder i nærheten av der jeg bor.

 

Men fotoutstyr handler jeg i en fotobutikk ...

Lenke til kommentar

Ser ut som det er greit å revurdere netthandelen sin...hvis man tror komplett.no er billig

 

 

De har veldig god kundeservice som svarer raskt og er raske til å behandle returer/reklamasjoner når en klager på produktene som er kjøpt derfra. I tillegg har de veldig bra utvalg og de tingene kombinert gjør at jeg ikke er så nøye på at de er billigst på absolutt alt.

 

Edit: Husker ikke om det er sagt i tråden her men Adobe kjører tilbud på Photoshop CC og Adobe Lightroom 5 frem til 2. desember. Kun 93 kroner/måneden som abonement. Les mer her.

Endret av ilpostino
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ut som det er greit å revurdere netthandelen sin...hvis man tror komplett.no er billig

 

http://www.dinside.no/924795/hvilken-nettbutikk-er-billigst

God service koster penger. Og selv om Komplett skulle bli noen hundrelapper dyrere på noe til et par tusen, så kjøper jeg heller der.

 

De som kun går etter billigste pris, er med på å ødelegge servicenivået i Norge.

Lenke til kommentar

De som kun går etter billigste pris, er med på å ødelegge servicenivået i Norge.

 

Hvis man ser på hvordan markedet faktisk har utviklet seg.....med billigere og billigere produkter - så har servicenivået bare blitt bedre og bedre....

 

Med bl.a. 60 dager fornøyd garanti eller pengene tilbake og angrerett på all netthandel, sliter jeg med å forstå argumentet ditt...

 

Butikkene er mer serviceminded enn noen gang - og en reklamasjon/garantireparasjon hos ex. Elkjøp med oppfølgende SMS-info som holder meg oppdatert om service-flyten til produktet....veldig bra!

Lenke til kommentar

 

Hvis man ser på hvordan markedet faktisk har utviklet seg.....med billigere og billigere produkter - så har servicenivået bare blitt bedre og bedre....

 

Med bl.a. 60 dager fornøyd garanti eller pengene tilbake og angrerett på all netthandel, sliter jeg med å forstå argumentet ditt...

 

Butikkene er mer serviceminded enn noen gang - og en reklamasjon/garantireparasjon hos ex. Elkjøp med oppfølgende SMS-info som holder meg oppdatert om service-flyten til produktet....veldig bra!

Jeg reagerte først og fremst på at du mente at burde revurdere Komplett som et alternativ til netthandel fordi de var 667 kroner (ca 3%) dyrere enn rimeligste alternativ på en totalpakke på over 22.000 kroner. Cirka 3% dyrere. Og det på et utvalg på kun 9 varer. Det sier jo litt om hvor grundig Din Side har utført denne testen, og totalt 10 varer gir ikke et representativt utvalg uansett hvordan man ser det.

 

Elkjøp har jeg veldig varierende erfaringer med, i motsetning til Komplett der alt har gått fullstendig knirkefritt. At jeg får automatisk SMS-info hos Elkjøp, noe som er enkelt å implementere i et system og som man får også i flere andre butikker, sier fint lite om hvordan man blir behandlet i butikken og hvor lett det er å få gjennomslag for en garanti eller reklamasjonssak. Nå handler jeg heller på Komplett enn Elkjøp, så slipper jeg potensielt styr i etterkant.

 

Angreretten vet jeg ikke hvorfor du trekker frem, for den er lovpålagt, og ingen nettbutikker kan sno seg unna denne... selv om mange prøver :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...