Joachim_F Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Stillingsannonser tyder på at EA jobber med et stort Star Wars-prosjekt.Åpen verden-spill satt til Star Wars-universet? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Holder meg noe i skinnet etter mine siste erfaringer med SW spill. Og når EA er innblandet er det vel ikke akkuratt gode nyheter. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Holder meg noe i skinnet etter mine siste erfaringer med SW spill. Og når EA er innblandet er det vel ikke akkuratt gode nyheter. EA er store, og har mange, mange gode utviklarar. Dersom dei rette folka blir satt i dei rette rollene, og lidenskapen for Star Wars får råda kan sluttproduktet bli kanonbra. Eg vel å ikkje avskrive det berre på grunn av at EA står bak. Endret 28. november 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Nytt SWG takk. 2 Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Nytt KOTOR, takk. 1 Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Vel, de kunne heller reboota Star Wars 1313 som av en eller annen idiotisk grunn ble kanselert. En skam.. virka som å ha et enormt potensiale. (http://www.youtube.com/watch?v=J_1_Nvn7DPM) EDIT: Det var vel Disney som kanselerte det.. Jeg er ganske skeptisk til Disneys innflytelse på både spillene og filmene fremover, i grunn..Vet ikke hvorfor de gjorde det, da.. Spillet var vel kanskje for "mørkt". Battlefront fra DICE blir vel kanskje bra, da! Endret 28. november 2013 av donJonazo Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Noen hos EA ser på Skyrim og tenker "vi burde ha en sånn". Lenke til kommentar
Nekoz Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 GAMMELT NYTT!!! Her er trailaren: Traileren ble gitt ut 10. juni Lenke til kommentar
Nekoz Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 GAMMELT NYTT!!! Her er trailaren: http://www.youtube.com/watch?v=f_vWs6MpBfo Traileren ble gitt ut 10. juni Edit: Dice fikk lov av Disney til og lage et Battlefront spill siden Disney har rettighetene til star wars. og EA kunne ikkje forby Dice til og lage spillet, for dei hadde lov fra Disney. Og DICE ville lage battlefront selv. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Synes du det virker sannsynlig at Battlefront skal gjøres til et åpen-verden-spill? Dette prospektive spillet utvikles heller ikke av DICE, men av et internt EA-studio. Endret 28. november 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Vel, de kunne heller reboota Star Wars 1313 som av en eller annen idiotisk grunn ble kanselert. En skam.. virka som å ha et enormt potensiale. (http://www.youtube.com/watch?v=J_1_Nvn7DPM) EDIT: Det var vel Disney som kanselerte det.. Jeg er ganske skeptisk til Disneys innflytelse på både spillene og filmene fremover, i grunn..Vet ikke hvorfor de gjorde det, da.. Spillet var vel kanskje for "mørkt". Battlefront fra DICE blir vel kanskje bra, da! Hvorfor skeptisk til Disney? Kan jo umulig bli verre enn den møkka de 3 tre siste filmene fra Lucas var. Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvorfor skeptisk til Disney? Kan jo umulig bli verre enn den møkka de 3 tre siste filmene fra Lucas var. Fordi jeg tror det fort kan bli veldig "pusete". Både Star Wars 1313 og First Assault ble jo kanselert så fort Disney kom inn i bildet. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Fordi jeg tror det fort kan bli veldig "pusete". Både Star Wars 1313 og First Assault ble jo kanselert så fort Disney kom inn i bildet. Og de 3 siste SW filmene var ikke "pusete"? Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Joda, muligens det er en del av den utviklingsretningen det har tatt. Kanskje man ser etter nytt "publikum" i de lavere aldersgruppene, ikke vet nå jeg. La oss si jeg er skeptisk til at Disney på som helst måte vil bidra positivt i den utviklingen. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Synes du det virker sannsynlig at Battlefront skal gjøres til et åpen-verden-spill? Dette prospektive spillet utvikles heller ikke av DICE, men av et internt EA-studio. DICE er da strengt tatt et internt EA-studio. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Forsåvidt sant, men de heter iallefall EA Dice. De det er snakk om her må nøye seg med EA Los Angeles eller noe slikt. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 SW i åpen verden med nyeste Frostbite engine. Jatakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå