DmnPow Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) "Black Friday" er mest kjent i USA og er en handledag der det er ekstremt mange gode tilbud. Det kan ofte lønne seg å bestille fra utlandet i slike perioder. Jeg tenkte vi kunne lage en samle-tråd med liste over ulike tilbud slik at vi alle kan bli ferdig med julehandelen. komplett.no - Elektronikk store.apple.com - Apple varer proshop.no - Elektronikk elkjop.no - Elektronikk multicom.no - Elektronikk dx.com - Alt mulig! Utenlandsk side dustinhome.no - Elektronikk sonicelectronix.com - Bilanlegg, amerikansk side. proteinfabrikken.no - Kosttilskudd cdon.no - Elektronikk, bøker, etc. blivakker.no - 25% på hele butikken. (kjøp noe random til dama!) ps.no - Elektronikksurround.no - Surroundanlegg, høytalere. supporter.no - Fotball merchandise. netshop.no - Mobil og tilbehørjernia.no - Husholdnings varerfjellsport.no - Fjellsport utstyrjapanphoto.no - Fotoustyrt, 20%. fotovideo.no - Canon kamera spaceworld.no - Elektronikk lefdal.com - Elektronikksoundgarden.no - Surroundanlegg, høytalere.origin.com - Spill. BF4 til 300krblush.no - Sminke og styling. Billig hårvoks, etc..nelly.com - 10% på alt, 20% på kjoler. stormberg.com - Billige jakker, opptil 70% lekmer.no - Over 50% på utvalgte barneleker. www.miinto.no - Klær jackjones.no - Hele butikken 25% ved bruk av kupongen "FRIDAY25" gymgrossisten.no - 10% på hele butikken!www.dynabel.no - Stereo game-on.no - Paintball, airsoft, etc.. 20% på alt! Vi har begynt å samle tilbudene på Prisguide.no/tilbud slik at det skal være enklere å få en rask oversikt. Foreløpig har vi samlet inn 175 tilbud i fanen "tilbudssjekken", og de beste tilbudene vises på tilbuds-forsiden Om dere kommer over flere gode tilbud så gjerne kommenter så jeg kan legge til listen. Endret 29. november 2013 av DmnPow Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Skrivefeil hos komplett ?? "Prisene gjelder kun fredag 23. november og så langt beholdningen rekker." Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Linken til Komplett.no er fra i fjor. Lenke til kommentar
DmnPow Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Oops, komplett linken er nå oppdatert. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Oops, komplett linken er nå oppdatert. Og dansk O_O Link kommer visst snart Endret 28. november 2013 av technicality Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Amazon har masse tilbud. Bøker er også tollfritt så det er bare å klinke til. Steam har vel også salg på spill gjennom sin platform. For de som spiller på xbox, playstation og nintendo er det nok gode tilbud på nettbutikkene til produsentene Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Begynte å tro at det ikke var noen black fridat hos norske butikker i år. Har ikke et sett et eneste oppslag noe sted! Lenke til kommentar
DmnPow Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Det ser veldig dårlig ut, er nok opp til de store "kjedene" og sette lista tenker jeg. Men sånn egentlig så har ikke "Black Friday" noe med nettsalg å gjøre, det er opprinnelig for de fysiske butikkene. "Cyber Monday" er dagen for nettbutikker tydligvis. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Begynte å tro at det ikke var noen black fridat hos norske butikker i år. Har ikke et sett et eneste oppslag noe sted! Nähä? 1 Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Dustin.no kjører fom. kl 9 i morgen, annonsert på facebook Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Platekompaniet kjører 30% på alt i butikken, men vet ikke om det gjelder alle eller bare de som er medlem av PK Kompis, fordelsprogrammet deres. Fikk i alle fall mail om det tidligere i dag. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 slenger meg på tråden, kanskje noen mer eller mindre fornuftige impulskjøp i morgen Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Platekompaniet kjører 30% på alt i butikken, men vet ikke om det gjelder alle eller bare de som er medlem av PK Kompis, fordelsprogrammet deres. Fikk i alle fall mail om det tidligere i dag. I fysisk butikk må du ha med kupong. Regler og kuponger finnes her Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvordan pleier tilbudene å være? Har de et vist antall det er tilbud på, eller kan man bestille selv om de er tomme på lager? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Gi meg ett 60" kvalitetstv til 8000 eller lavere:-) Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 13 min igjen! Husk å kontrollere prisene på prisguiden da! Lenke til kommentar
applekong1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er en god del nettbutikker listet opp her http://nettnyheter.com/black-friday-2013-i-norge-nettbutikker/. Selv gleder jeg meg mest til Apple Store sitt salg Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Komplett og mpx kjører samme tilbudene ser jeg (shocker) Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Noen med erfaringer rundt denne recieveren? Meget bra tilbud fra Komplett! http://www.komplett.no/onkyo-tx-nr727-hjemmekinoreceiver-slv/790712 Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Apple har fortsatt ikke fått opp sin nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå