evenb0302 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hei! Skal ha meg et skytespill til PS4 på launchen, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket. Noen tips? CoD er forresten utelukket. Takker! Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Killfield zone4: Shadowfall Personlig ville eg tatt battlefield med tanke på kva eg liker. Men på ein annen side kunne det hende at eg hadde tatt killzone berre for å få litt variasjon og nyskapning. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Om man tenker på innholdet så er jeg 100% sikker på at BF holder i de lange tak kontra Killzone. Killzone: SF virker som spillet man plukker opp for halvpris i billighylla. Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 (endret) OK, takk. Kan også legge til at jeg elsket Killzone 2 og spilte det ihjel på PS3. Spesielt online-delen. Hadde også Battlefield 3, det ble så vidt åpnet. Endret 28. november 2013 av evenb0302 Lenke til kommentar
Fettsugd Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 OK, takk. Kan også legge til at jeg elsket Killzone 2 og spilte det ihjel på PS3. Spesielt online-delen. Hadde også Battlefield 3, det ble så vidt åpnet. Skal kjøpe begge selv, men tror nok det blir Battlefield som kommer til å spilles mest. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Killfield zone4: Shadowfall blir bedre en zelda da Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Killzone er spillet man plukker opp for release, BF er bunn og grunn også tigjenglig på ps3 og xbox 360, skal du føle på ps4 din får du deg Killzone Shadowfall. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå