lonix Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Skrik ut din frustrasjon over Coolshop her, og vis din missnøye.tips: Legg en tilbakemelding her: http://www.prisjakt.no/shop.php?f=11424 Da dem ser ut til og brife med karakterin sin herfra. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ser ikke poenget med denne tråden. Jeg har selv kjøpt over 30 forskjellige gjenstander fra Coolshop til nå i år, og jeg har alltid vært fornøyd. Det er ingen vits å ødelegge historikken til en nettbutikk som egentlig gjør en god jobb, bare fordi de ikke helt visste hvor mange Xbox One de klarte å importere. Lenke til kommentar
lonix Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Ser ikke poenget med denne tråden. Jeg har selv kjøpt over 30 forskjellige gjenstander fra Coolshop til nå i år, og jeg har alltid vært fornøyd. Det er ingen vits å ødelegge historikken til en nettbutikk som egentlig gjør en god jobb, bare fordi de ikke helt visste hvor mange Xbox One de klarte å importere. Primærpoenget med denne tråden er og få all klagingen over Coolshop fra dem andre trådene over i denne ene tråden. (Kall det en omorganisering). Når det er sagt, er det nettopp slike hendelser som skal påvirke historikken til en slik butikk. Dette gjalt heller ikke kun konsollen. (Da jeg bestilte hodetelefoner der for 8mnd siden, brukte de 2 uker uten og sende dem. da jeg tilslutt ville avbestille, kunne jeg ikke det. (kunne selvsagt retunere dem og angre). Dette er ikke dog en hevntråd på noe måte, mer en oppfordring til å vise sin misnøye til andre i samme båt (de som heller ikke får sin xbox før neste år). 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg fikk heller ingen Xbox One, og jeg bestilte omtrent med det samme som de la ut produktet. Det tyder på at de neppe fikk så mange konsoller i det hele tatt. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Idiotisk tråd. Coolshop er en av de beste nettbutikkene da det gjelder bestilling av spill osv. De kan ikke noe for at de fikk for få konsoller. Coolshop har prisgaranti på 95% av spillene, fri frakt, og sender så man ofte har spillet mange dager før release. Lenke til kommentar
lonix Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Jeg fikk heller ingen Xbox One, og jeg bestilte omtrent med det samme som de la ut produktet. Det tyder på at de neppe fikk så mange konsoller i det hele tatt. Noen som ombestemte seg om denne tråden ? hehe, neida men som at man poster gode reviews må negative reviews komme med 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ser de har satt opp prisen til 4999kr. Virker ikke som en veldig seriøs butikk for meg, virker mer som at de er ute etter å flå kundene sine for mest mulig penger (nekter å avbestille ordrer, massiv overprising osv). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Heh, glad jeg ikke bestile XO. Klarer å vente 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Heh, glad jeg ikke bestile XO. Klarer å vente Eller bare bestille for 4000 med fri frakt og toll fra MS Store og få den nå Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Eller bare bestille for 4000 med fri frakt og toll fra MS Store og få den nå Nja, grunnen til at jeg ikke bestilte in the first place er at spillutvalget er heller labert og bunken med 360spill er ganske høy. Bedre for meg å vente til neste høst f.eks. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Greit at man kan være misfornøyd med Coolshop pga enkelthendelser, men slike tråder er skivebom. Jeg har handlet utrolig mye fra Coolshop og mitt helhetsinntrykk er at det er en av de beste aktørene på markedet med tanke på service, priser og leveringstid. Et lite eksempel. Bestilte et spill på en fredag. Mandagen etter lå det i postkassa. Eneste "problemet" jeg har hatt med Coolshop var når de lovte at jeg skulle få GTA V på lanseringsdatoen og ikke greide å holde ord. Det samme skjedde med Far Cry 3, men da sendte de meg likesågodt Collectors Edition uten ekstra kostnad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 skjønner ikke hva dere klager på ang xbone, den har ikke release i norge før neste år, tvert imot burde dere være glade for at coolshop prøver å få tak i konsoller til å dekke kjøperenes behov. hva pris ang. så er det en mulighet for å bremse ned antall bestillinger til de vet hvor mange de faktisk kan få tak i, jeg har gjort det samme selv for å få roet antall ned bestillinger... Lenke til kommentar
lonix Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 skjønner ikke hva dere klager på ang xbone, den har ikke release i norge før neste år, tvert imot burde dere være glade for at coolshop prøver å få tak i konsoller til å dekke kjøperenes behov. hva pris ang. så er det en mulighet for å bremse ned antall bestillinger til de vet hvor mange de faktisk kan få tak i, jeg har gjort det samme selv for å få roet antall ned bestillinger... En Meget mye bedre måte og "roe" ned bestillinger på, er f.eks. og drive med stock (altså lagerføring). Dersom CS Mener de kommer til og kunne importere/selge 20 stk. XBone til Release, så velger man altså og legge 20 stk. i shoppen sin. Slik at når person 21 prøver og bestille vil han/hun få beskjeden "tomt". Funker for de aller fleste nettbutikker, (også forhåndsbestillinger). At de velger å selge konsollen i det norske marketed før offisell release, er dems valg, og vi valgte og bestille fra dem og støtte dem sådan. Men når dem ikke kan levere produktet de lovet da de ingikk salgskontrakten, altså kjøpet. for så og ikke engang informere om at 29 November = 2014 engang (annet enn og endre produktbeskrivelsen). Hvor kompansasjonen for dette er at man ikke engang får lov og avbestille dette produktet som dem ikke klarte og levere, da er det faktisk lov og protestere. Jeg har handlet 100 Pakker med bleier fra kiwi, men dersom jeg ved 1 eneste anledning finner en bleiepakke som allerede er halvtom. jo da protestere jeg høylytt. 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 En Meget mye bedre måte og "roe" ned bestillinger på, er f.eks. og drive med stock (altså lagerføring). Dersom CS Mener de kommer til og kunne importere/selge 20 stk. XBone til Release, så velger man altså og legge 20 stk. i shoppen sin. Slik at når person 21 prøver og bestille vil han/hun få beskjeden "tomt". Funker for de aller fleste nettbutikker, (også forhåndsbestillinger). At de velger å selge konsollen i det norske marketed før offisell release, er dems valg, og vi valgte og bestille fra dem og støtte dem sådan. Men når dem ikke kan levere produktet de lovet da de ingikk salgskontrakten, altså kjøpet. for så og ikke engang informere om at 29 November = 2014 engang (annet enn og endre produktbeskrivelsen). Hvor kompansasjonen for dette er at man ikke engang får lov og avbestille dette produktet som dem ikke klarte og levere, da er det faktisk lov og protestere. Jeg har handlet 100 Pakker med bleier fra kiwi, men dersom jeg ved 1 eneste anledning finner en bleiepakke som allerede er halvtom. jo da protestere jeg høylytt. Er jo bare å annulere inne på historikken din! Lenke til kommentar
lonix Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Er jo bare å annullere inne på historikken din! Dessverre så er det mange her som har erfart at det ikke er så lett. 2 Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) skjønner ikke hva dere klager på ang xbone, den har ikke release i norge før neste år, tvert imot burde dere være glade for at coolshop prøver å få tak i konsoller til å dekke kjøperenes behov. hva pris ang. så er det en mulighet for å bremse ned antall bestillinger til de vet hvor mange de faktisk kan få tak i, jeg har gjort det samme selv for å få roet antall ned bestillinger... Men nå er det akuratt det de ikke gjør. Før lovte de en uke etter lansering, det ble deretter sagt før jul, nå sier de første kvartal 2014, som er faktisk da Xbox kommer offiselt til Norge. Man dekker ikke et behov bare ved å si "Halloen folkens, vi importerer Xbox One fra england, dere får den 29. nov, eller før jul, kanskje første kvartal 2014, whatever makes you sleep". Dette er rett og slett for dårlig. Signet, Doffen, som spiller på sin Xbox One levert av Amazon. Endret 28. november 2013 av doffen45 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 "Delivery before Christmas" release date 29nov .4250,- eller 4495,- greit det. Plager ikke meg med å betale mer pga sen norgesrelease av ms selv. Men er at de ikke gir beskjed om at de er tom som irriterer meg. ( bestilte 20nov.) Sikkert 100vis før meg i køen som bestillte i aug /sept/okt. Og mange mange av de fikk ikke. Jeg fikk kalde føtter og gikk ms tyskland . Avbestillte 27nov . Men kunne ikke avbestille forza . Så nå får jeg to forza 5 . Driter i det (selge det ene no prob) men lurer på om ka som vi l ankomme først ,amazon eller coolship .. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg bestilte Xbox One fra Coolshop 11.11. "Delivery before Christmas". Haster egentlig ikke for meg, for jeg koser meg med PS4 - men er det noen som har noen idé på når det kan tenkes at de kan levere? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg kan være enig i at Coolshop har gjort en elendig jobb med akkurat Xbox One, men det er for min del ikke nok til å svartmale hele butikken etter så mange gode kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå