Gå til innhold

Coolshop


lonix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke poenget med denne tråden. Jeg har selv kjøpt over 30 forskjellige gjenstander fra Coolshop til nå i år, og jeg har alltid vært fornøyd. Det er ingen vits å ødelegge historikken til en nettbutikk som egentlig gjør en god jobb, bare fordi de ikke helt visste hvor mange Xbox One de klarte å importere.

Lenke til kommentar

Ser ikke poenget med denne tråden. Jeg har selv kjøpt over 30 forskjellige gjenstander fra Coolshop til nå i år, og jeg har alltid vært fornøyd. Det er ingen vits å ødelegge historikken til en nettbutikk som egentlig gjør en god jobb, bare fordi de ikke helt visste hvor mange Xbox One de klarte å importere.

Primærpoenget med denne tråden er og få all klagingen over Coolshop fra dem andre trådene over i denne ene tråden. (Kall det en omorganisering).

 

Når det er sagt, er det nettopp slike hendelser som skal påvirke historikken til en slik butikk. Dette gjalt heller ikke kun konsollen. (Da jeg bestilte hodetelefoner der for 8mnd siden, brukte de 2 uker uten og sende dem. da jeg tilslutt ville avbestille, kunne jeg ikke det. (kunne selvsagt retunere dem og angre).

 

Dette er ikke dog en hevntråd på noe måte, mer en oppfordring til å vise sin misnøye til andre i samme båt (de som heller ikke får sin xbox før neste år).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg fikk heller ingen Xbox One, og jeg bestilte omtrent med det samme som de la ut produktet. Det tyder på at de neppe fikk så mange konsoller i det hele tatt.

Noen som ombestemte seg om denne tråden ?

 

hehe, neida men som at man poster gode reviews må negative reviews komme med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit at man kan være misfornøyd med Coolshop pga enkelthendelser, men slike tråder er skivebom.

Jeg har handlet utrolig mye fra Coolshop og mitt helhetsinntrykk er at det er en av de beste aktørene på markedet med tanke på service, priser og leveringstid.

Et lite eksempel. Bestilte et spill på en fredag. Mandagen etter lå det i postkassa.

 

Eneste "problemet" jeg har hatt med Coolshop var når de lovte at jeg skulle få GTA V på lanseringsdatoen og ikke greide å holde ord.

Det samme skjedde med Far Cry 3, men da sendte de meg likesågodt Collectors Edition uten ekstra kostnad.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

skjønner ikke hva dere klager på ang xbone, den har ikke release i norge før neste år, tvert imot burde dere være glade for at coolshop prøver å få tak i konsoller til å dekke kjøperenes behov. hva pris ang. så er det en mulighet for å bremse ned antall bestillinger til de vet hvor mange de faktisk kan få tak i, jeg har gjort det samme selv for å få roet antall ned bestillinger...

Lenke til kommentar

skjønner ikke hva dere klager på ang xbone, den har ikke release i norge før neste år, tvert imot burde dere være glade for at coolshop prøver å få tak i konsoller til å dekke kjøperenes behov. hva pris ang. så er det en mulighet for å bremse ned antall bestillinger til de vet hvor mange de faktisk kan få tak i, jeg har gjort det samme selv for å få roet antall ned bestillinger...

En Meget mye bedre måte og "roe" ned bestillinger på, er f.eks. og drive med stock (altså lagerføring). Dersom CS Mener de kommer til og kunne importere/selge 20 stk. XBone til Release, så velger man altså og legge 20 stk. i shoppen sin. Slik at når person 21 prøver og bestille vil han/hun få beskjeden "tomt".

 

Funker for de aller fleste nettbutikker, (også forhåndsbestillinger). At de velger å selge konsollen i det norske marketed før offisell release, er dems valg, og vi valgte og bestille fra dem og støtte dem sådan. Men når dem ikke kan levere produktet de lovet da de ingikk salgskontrakten, altså kjøpet. for så og ikke engang informere om at 29 November = 2014 engang (annet enn og endre produktbeskrivelsen). Hvor kompansasjonen for dette er at man ikke engang får lov og avbestille dette produktet som dem ikke klarte og levere, da er det faktisk lov og protestere.

Jeg har handlet 100 Pakker med bleier fra kiwi, men dersom jeg ved 1 eneste anledning finner en bleiepakke som allerede er halvtom. jo da protestere jeg høylytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En Meget mye bedre måte og "roe" ned bestillinger på, er f.eks. og drive med stock (altså lagerføring). Dersom CS Mener de kommer til og kunne importere/selge 20 stk. XBone til Release, så velger man altså og legge 20 stk. i shoppen sin. Slik at når person 21 prøver og bestille vil han/hun få beskjeden "tomt".

 

Funker for de aller fleste nettbutikker, (også forhåndsbestillinger). At de velger å selge konsollen i det norske marketed før offisell release, er dems valg, og vi valgte og bestille fra dem og støtte dem sådan. Men når dem ikke kan levere produktet de lovet da de ingikk salgskontrakten, altså kjøpet. for så og ikke engang informere om at 29 November = 2014 engang (annet enn og endre produktbeskrivelsen). Hvor kompansasjonen for dette er at man ikke engang får lov og avbestille dette produktet som dem ikke klarte og levere, da er det faktisk lov og protestere.

Jeg har handlet 100 Pakker med bleier fra kiwi, men dersom jeg ved 1 eneste anledning finner en bleiepakke som allerede er halvtom. jo da protestere jeg høylytt.

Er jo bare å annulere inne på historikken din!

Lenke til kommentar

skjønner ikke hva dere klager på ang xbone, den har ikke release i norge før neste år, tvert imot burde dere være glade for at coolshop prøver å få tak i konsoller til å dekke kjøperenes behov. hva pris ang. så er det en mulighet for å bremse ned antall bestillinger til de vet hvor mange de faktisk kan få tak i, jeg har gjort det samme selv for å få roet antall ned bestillinger...

Men nå er det akuratt det de ikke gjør. Før lovte de en uke etter lansering, det ble deretter sagt før jul, nå sier de første kvartal 2014, som er faktisk da Xbox kommer offiselt til Norge.

 

Man dekker ikke et behov bare ved å si "Halloen folkens, vi importerer Xbox One fra england, dere får den 29. nov, eller før jul, kanskje første kvartal 2014, whatever makes you sleep".

 

Dette er rett og slett for dårlig.

 

Signet, Doffen, som spiller på sin Xbox One levert av Amazon.

Endret av doffen45
Lenke til kommentar

"Delivery before Christmas" release date 29nov .4250,- eller 4495,- greit det. Plager ikke meg med å betale mer pga sen norgesrelease av ms selv. Men er at de ikke gir beskjed om at de er tom som irriterer meg. ( bestilte 20nov.) Sikkert 100vis før meg i køen som bestillte i aug /sept/okt. Og mange mange av de fikk ikke. Jeg fikk kalde føtter og gikk ms tyskland . Avbestillte 27nov . Men kunne ikke avbestille forza . Så nå får jeg to forza 5 . Driter i det (selge det ene no prob) men lurer på om ka som vi l ankomme først ,amazon eller coolship ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...