vannslangen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Heisann Er det noen ulemper forbundet med å kjøpe en Samsung Note tlf, som ikke er kjøpt i norge? At den f.eks er kjøpt i Thailand e.l?Jeg vet jo at garanti i Norge er å glemme da, men er menyopsett, software etc noe anderledes? Finnes norsk språk da? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det nermeste du kommer er sikkert nok engelsk språk Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kjøpe selv note 3 i thailand, fikk åpen telefon for ca 4300 Kr. Pass bare på at du får 9005 versjonen for den finnes i mange versoner. Norsk språk er overhodet ikke noe problem, bare gi beskjed om det i butikken der du kjøper den at du vil ha den på norsk. Lykke til Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kjøpe selv note 3 i thailand, fikk åpen telefon for ca 4300 Kr. Pass bare på at du får 9005 versjonen for den finnes i mange versoner. Norsk språk er overhodet ikke noe problem, bare gi beskjed om det i butikken der du kjøper den at du vil ha den på norsk. Lykke til My bad Husket en kompis av meg kjøpte telefon fra Filipinene for noen år tilbake, han fikk da kun med engelsk språk SIkkert fremdrift på den fronten også Lenke til kommentar
ege47 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hei, Jeg kjøpte en Samsung E330S Galaxy S4 LTE-A på Ebay når jeg var i USA og den har norsk språk og er kjempefin, syns jeg.Er det noen som har erfaring med denne? ege47 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Jeg ser på Norsk som språk på elektronikk som en ulempe.. Norske oversettelser er latterlig, man forstår som oftest mye bedre hva som menes på Engelsk Norsk tastatur får man uansett. Endret 28. november 2013 av Complexity Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 En mulig ulempe er manglende støtte for norske LTE-frekvenser ("4G"), så hvis det er viktig for deg bør du sjekke det. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg ser på Norsk som språk på elektronikk som en ulempe.. Norske oversettelser er latterlig, man forstår som oftest mye bedre hva som menes på Engelsk Norsk tastatur får man uansett. Enig, selv fortrekker jeg å bruke engelsk både på mobil,pc og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå