zlpw0ker Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 gi kzsf en 6'er er en skam uten side stykke. spillet er bra baade sp og mp. dette er en kult klassiker og ikke et spill for cod,fifa og bf kassual nintenso spillere... jeg kommer til aa droppe 'extra' hvis denne ned rakkinga av killzone forsetter. dere er herver advaet! ingen spill blir kult klassiker etter noen dager på markedet. et nytt killzone spill er ikke akkurat no nytt,same shitt siden jeg spilte en av de første skytespilla på pcen som jeg spilte. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 bedre grafikk enn PC Er det virkelig bedre grafikk enn f.eks BF4 og Crysis 3 på full grafikk på PC? Tar ikke hensyn til større oppløsning enn 1080p. Har ikke prøvd noen av dem så spør helt alvorlig. spilte crysis 3 på min bærbare på midium grafikk i 720p og det hadde bedre grafikk etter min mening Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ingen av Kz spilla har fasinert med historien .. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har spilt litt Killzone nå. Pen grafikk, men litt kjedelig. Håper det tar seg opp utover i spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Synes Killzone ShadowFall er bedre en Call Of Duty Ghosts allerede, mye pga grafikken, våpenfølelsen og mer åpent. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Kjøpte spillet i går, men får ikke spilt MP grunnet følgende feil:CE-34878-0 Application has crashed. Restart the application in the content area.Har prøvd med tilgang til to ulike routere, restartet PS4, etc etc. Noen som har noen andre tips, eller må jeg vente på en patch ? Ser jo at jeg definitivt ikke er alene om dette. http://community.eu.playstation.com/t5/Support-PS4/Killzone-4-crashing-error-code-CE-34878-0/td-p/20240733/page/4 Endret 11. januar 2014 av firberblad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå