Arodem Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Killzone: Shadow Fall viser et potensiale, men ikke stort mer.Anmeldelse: Killzone: Shadow Fall Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ingen karakter? "OBS: Dette er en anmeldelse av enspillerdelen til Killzone: Shadow Fall. Grunnet tekniske problemer har det ikke lykkes oss å teste flerspillerdelen grundig enda. Derfor venter vi med å sette en karakter til dette aspektet av opplevelsen er prøvd ut." 2 Lenke til kommentar
Darkstormer Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ingen karakter? "OBS: Dette er en anmeldelse av enspillerdelen til Killzone: Shadow Fall. Grunnet tekniske problemer har det ikke lykkes oss å teste flerspillerdelen grundig enda. Derfor venter vi med å sette en karakter til dette aspektet av opplevelsen er prøvd ut." Det står tilogmed to ganger! Utrolig at det ikke er mulig å få med seg. 2 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Folk scroller ned for å se karakteren fordi TL;DR er så poppis, vett.. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det var en utrolig merkelig tommel (bildet med revolveren).. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 bedre grafikk enn PC Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Høres ut som et elendig spill på alle mulige måter. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 bedre grafikk enn PC Er det virkelig bedre grafikk enn f.eks BF4 og Crysis 3 på full grafikk på PC? Tar ikke hensyn til større oppløsning enn 1080p. Har ikke prøvd noen av dem så spør helt alvorlig. 1 Lenke til kommentar
Rbkk Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 bedre grafikk enn PC Killzone er vel ikke på PC, men med tanke på at BF4 på PC er langt høyrere grafikk enn på PS4 så vet jeg ikke hvor du kommer opp med dette. Låter mer som et fanboy utsagn. 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er det virkelig bedre grafikk enn f.eks BF4 og Crysis 3 på full grafikk på PC? Tar ikke hensyn til større oppløsning enn 1080p. Har ikke prøvd noen av dem så spør helt alvorlig. vet ikke har ikke spillt noen av dem, bare noe jeg sa for å få igang litt diskusjon å kanskje litt rage så jeg får fyllt op ragometeret mitt Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Så nok et lineært og stort sett det samme som de fleste andre tradisjonelle FPS-spill på markedet har å by på? Skulle ønske slike FPS spill hadde en mer dynamisk spillopplevelse enn standard løp, skyt, vent, skyt, løp, osv. Kan ikke si hverken Killzone, Battlefield, CoD eller Halo har gitt meg noen særlig nye spillopplevelser, men pleier som regel å spille igjennom dem. I stede for å anbefale et Xbox360-only spill i en artikkel som tar for seg PS4, og kanskje har en høyere andel PS3-lesere, vil jeg anbefale Far Cry 3. Til PS4-eiere så er det kanskje ikke så mange alternativer, bortsett fra Battlefield 4 og Call of Duty: Ghost. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Så nok et lineært og stort sett det samme som de fleste andre tradisjonelle FPS-spill på markedet har å by på? Dette er jo strengt tatt det som alltid har stått bakpå boksen til Killzone-spill. Men nå med more graphics. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Syntes alltid at Killzone har hatt spennende tematikk og en rik bakgrunns historie og bygge på. Men hvert spill blir alltid bare helt midt på treet, for det havner imellom å bli et bra fps eller og ha en bra historie. Syns Guerilla burde spille på styrkene sine til neste Killzone og gi oss mer. Kommer nok til å kjøpe Killzone Shadow Fall når det faller i pris, men det blir ikke på lansering. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 det er jo bra da Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Dette er jo strengt tatt det som alltid har stått bakpå boksen til Killzone-spill. Men nå med more graphics.Veldig sant Jeg har ikke noe imot hjernedød FPS-moro, og liker å spille igjennom CoD, BF, Halo og Killzone, men langt fra noen minneverdige spill. Om jeg skaffer meg PS4 kommer jeg sikkert til å kjøpe dette spillet også. Jeg likte gameplay i Killzone bedre enn CoD, og settingen bedre enn Halo. Og flerspillerdelen i Killzone 3 var veldig solid synes jeg. EDIT: Etter å ha startet Ghost så tar jeg tilbake det jeg sa angående å spille igjennom spillene. Endret 13. januar 2014 av Tamarin Lenke til kommentar
basushjerne Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Synes faktisk grafikken i BF4 er bedre enn i Killzone SF. I tillegg kjører single playern mellom 30-40 fps. Noe som er ganske stusslig i mine øyne. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Synes faktisk grafikken i BF4 er bedre enn i Killzone SF. I tillegg kjører single playern mellom 30-40 fps. Noe som er ganske stusslig i mine øyne.BF4 på PS4 eller PC? Det høres ut som et stort flertall mener Killzone gir den beste grafiske opplevelsen av de to spillene om man utelukkende ser på PS4. BF4 kjører single 60 fps, og Killzone 30-40. På flerspillerdelen skal Killzone kjøre 60 fps. Killzone kjører i 1080p i enspillerdelen, og vet ikke om det har blitt justert ned noe i multiplayer. BF4 på PS4 oppskalerer til 1080p fra 900p på PS4 tror jeg, for å fokusere på høyere fps. Endret 30. november 2013 av Tamarin Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 gi kzsf en 6'er er en skam uten side stykke. spillet er bra baade sp og mp. dette er en kult klassiker og ikke et spill for cod,fifa og bf kassual nintenso spillere... jeg kommer til aa droppe 'extra' hvis denne ned rakkinga av killzone forsetter. dere er herver advaet! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Zombi, er ikke den extra greia di fake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå