jamelia Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Jeg trenger ny telefon da min Galaxy Note synger på siste verset. Jeg surfer en del og tar mye bilder av avkommet. Derfor er det kjekt med grei batteritid og et allright kamera. I tillegg så er det jo hele tiden en overhengede fare for å bli druknet i gulp, do og alt annet som små babyer fører med seg. Har kikket litt på Sony Xperia Z, Samsung Galaxy SIII og LG G2. Som student og rimelig nybakt mamma så bør ikke prisen oversikte 4000 med så veldig mye. Vil gjerne kjøpe gjennom Komplett da jeg er fornøyd med deres kundeservice, og ellers har jeg Chess om det kan lønne seg å kjøpe gjennom dem. Så, alle tips og erfaringer mottas med stor takk! Endret 28. november 2013 av jamelia Lenke til kommentar
fflex Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 http://www.komplett.no/samsung-i9295-galaxy-s4-active-grey/782866 Denne bør treffe alright mht kravene dine Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Sony har jo en greie med sine nye telefoner som er vanntette. Ville kanskje satsa på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå