iskya Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 De har utvidet støtte til flere mobiler, og den fungerer utmerket med min HTC One Lenke til kommentar
sector Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 har nettopp fått igang min fitbit. Har brukt en pc, og kjørt setup. Men hvis jeg putter inn bluetooth-donglen i mac-en hjemme, vil jeg da kunne kjøre sync av fitbit der uten å innstallere der og? Eller må jeg kjøre setup hjemme også? Lenke til kommentar
Eva Marie Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg kjøpte Fitbit flex i mars-14 og brukte det på trening og turer i fjellet hver dag men etter 1mnd sluttet det å virke,,,,ville ikke lade,,,,sendte det tilbake og fikk nytt men det varte nesten 2 mnd så sluttet det å virke så nå har jeg sendt det tilbake og vil ha pengene igjen for det var noe dritt som kostet mye penger!!, Det slutter å virke hvis det blir fuktigt!,,,Ikke kjøp det,,,dårlig reklame!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hmm... fellesnevneren her kan være deg? Enten har du hatt uflaks (for det skjer), eller så gjør du noe med din. Your Flex can be worn while you are in the shower, or working out. It is sweat-proof, rain-proof, water-resistant, and can be sub-merged in water up to ten meters. Med andre ord skal du kunne svømme med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg