outwatch Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tenker å kjøpe helt ny PC om ca 3 eller 4 år til. Kabinett, all innmat (harddisker og ssd om de som selges om 3-4 år til er veldig mye bedre), og custom vannkjøling. Det meste skal være relativt state of the art. Trolig bare ett skjermkort, med mindre drivere etc for sli (skal ha nvidia) er mye bedre når tida kommer. Har skjerm (med mindre det finnes 4K 120Hz skjermer uten idiotisk pris), tastatur, mus, og alt. Har lydkort. 30,000? 40,000? Maskinen burde holde 5 år eller noe, enda den vil bli mindre og mindre badass. Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tenker å kjøpe helt ny PC om ca 3 eller 4 år til. Kom tilbake om 3-4 år da vel Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Er det noe spørsmål noe sted her? Å kjøpe pc til 30-40k er idiotisk. Lenke til kommentar
outwatch Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 For å gjøre det lettere, omtrent hva koster en relativt top of the line PC idag? Med vannkjøling. Vet ikke om det blir 30-40k, kanskje nærmere 25-30k. Mulig det er idiotisk for deg å bruke en god del penger på PC, men jeg bruker PC veldig mye, og spiller mye, så vil kjøpe gode deler. Akuratt hva kostnadden vet jeg ikke, da jeg ikke er den som følger mest med på priser, og hva som er nytt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 En relativt top of the line pc koster ca 15000. Hvis du absolutt vil sløse med pengene så velger du unødvendig dyre komponenter. Her har du 25k pc'en (uten vannkjøling): http://www.prisjakt.no/list.php?l=75776 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå