MysilBergsprekken92 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hei folkens! Har nylig begynt å game BF4 på xbox 360. Spilte BF3 på PC før, disse er registrert på hver sin email. Jeg ønsker å ha disse på samme mail slik at jeg slipper å logge inn og ut av battlelog for å bytte bruker. Er det noen av dere som vet hvordan det gjøres? På PC er det en [email protected] konto det jeg gjelder, mens på xboxen er det en [email protected] konto det er snakk om. Skulle egentlig ha bytta email på selve xboxen, men jeg er ganske ny på konsoll. Noen av dere forumbrukere som kunne forklart meg i detalj hvordan dette gjøres så hadde jeg blitt evig takknemlig. Tusen takk for eventuelle svar Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Du har postet i feil kategori. Dette gjelder jo for EA sine spill. Du må ta kontakt med EA for å få disse kontoene sammenslått slik at BF3 og BF4 er på samme e-postadresse. Etter det logger du på bare på den andre kontoen på din Xbox 360 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tror nok den eneste måten er å kontakte EA for å sammenslå begge kontoene ja. Tror ikke det er noe du bare kan gjøre selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå