krkrokit Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hei! Som trådtittelen sier, ønsker jeg å lære meg objective C. Grunnen til dette er enkel; jeg har mange idéer til nye app'er, og har veldig lyst til å klare å faktisk lage disse. Jeg vet at det ikke er enkelt, men jeg har kjempelyst til å utfordre meg selv og prøve å få dette til! Jeg har tidligere ingen erfaring med programmering, men har lest om flere som har begynt rett på dette språket. Jeg har sett noen tutorials-videoer på YouTube, og noe av det jeg stusser på, er at i mange av disse videoene så bruker de bare bilder som de har laget på forhånd + knapper og diverse som de setter inn etterhvert. Når jeg har lest om objective C, er det jo bare masse koding osv. Det jeg lurer på er vel egentlig om noen har noen tips til hvordan en nybegynner kan lære seg språket. En annen ting jeg sliter litt med å se, er hvordan jeg får bruk for kodene (for som jeg nevnte så har jeg sett lite av det i de YT-videoene jeg har sett). Dette var nok veldig rotete formulert, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal stille spørsmålene jeg sitter med. Håper dere har forståelse for at jeg faktisk ikke kan noe som helst av dette nå (og derfor høres veldig teit ut), men jeg er motivert til å lære meg dette, og håper at dere kan hjelpe meg i gang! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå