Gå til innhold

Seagate til WD?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disken du har er en fin og stille disk som jeg tror du blir fornøyd med. Jeg har en slik, og tre WD120- disker. En av WD- diskene sa takk for seg etter ett år, har fått ny på garantien. WD- diskene bråker litt mer, men er godt fornøyd med dem også.

Spør du meg så er det jo snakk om du gidder å bytte for å få 40 GB mer. Hadde jeg vært deg, hadde jeg spart portopengene og handlet en disk til når den på 80 er full. Er ikke verdt bryet.

Lenke til kommentar
Disken du har er en fin og stille disk som jeg tror du blir fornøyd med. Jeg har en slik, og tre WD120- disker. En av WD- diskene sa takk for seg etter ett år, har fått ny på garantien. WD- diskene bråker litt mer, men er godt fornøyd med dem også.

Spør du meg så er det jo snakk om du gidder å bytte for å få 40 GB mer. Hadde jeg vært deg, hadde jeg spart portopengene og handlet en disk til når den på 80 er full. Er ikke verdt bryet.

okey...Da beholder jeg den. Men siden den er S-ATA, så trenger jeg vel kanskje en ekstra kabel for det?

Jeg har satt inn, CPU, GFX, DVD rom og CD-Brenner, floppy og CPU kjøler. Minnet får jeg idag. men jeg har ikke koblett til noen av alle kablene i kabinettet, for jeg er litt usikker. (spessielt kablene fra vifter og kjøler)

Lenke til kommentar

Trodde det fulgte med kabel med hovedkortet, jeg ?

Det er viktig at du monterer viftekablene før du starter maskinen, for hvis ikke har du fritert hardware før du får sagt "pommes". Les i manualen til HK, der står det greit forklart hvordan dette skal kobles.

Nå er jeg på tynn is siden jeg ikke har montert s- ATA selv- (bare SCSSI og IDE-RAID) men kjenner jeg forumet rett blir jeg raskt rettet på hvis jeg tar feil..

Når du booter fra XP- CD-en, får du spørsmål om du har tredjepartsdrivere til diskkontroller. Spørsmålet er oppe på skjermen ganske kort, slik at du må følge med.. Trykk F6 (mener jeg å huske at det er) og sett inn disketten som fulgte med disken når du får spm. om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...