kaieivindm Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Lurer på om noen har lastet ned Xbox One Smartglass på Windows 8 eller Surface RT/Surface Pro? Tingen er at jeg lastet ned Smartglass fra USA store, og til min store overraskelse var Smartglass på tysk. Det er dessverre ikke min sterke og lurer på om noen har fått til engelsk språk på Smartglass. Hilfe!! Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Lurer på om noen har lastet ned Xbox One Smartglass på Windows 8 eller Surface RT/Surface Pro? Tingen er at jeg lastet ned Smartglass fra USA store, og til min store overraskelse var Smartglass på tysk. Det er dessverre ikke min sterke og lurer på om noen har fått til engelsk språk på Smartglass. Har smartglass på min pro med engelsk språk Endret 27. november 2013 av samco Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Ja, er applikasjonen på engelsk? Jeg kjøpte min Xbox One fra Amazon.de men regner ikke med språk blir satt ut av hvor konsollen kommer fra. Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ja, er applikasjonen på engelsk? Jeg kjøpte min Xbox One fra Amazon.de men regner ikke med språk blir satt ut av hvor konsollen kommer fra. Ja er på engelsk Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Jeg fant ut av det til slutt. Var faktisk ikke nok med å skifte bare Region til USA, men måtte også legge til ENG tastatur, da fikk jeg applikasjonen installert på engelsk. [løst] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå