Muggkaare Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Uenig. Og håper for hans del at han ikke var blant de som klaget over polakkens røde mot Bayern, siden det var helt korrekt etter reglene. Men der mener jeg også reglene burde endres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Synes regelen er fryktelig uklar. Hvordan i all verden skal man definere viljehands? Man kan diskutere i evigheter om dette var med vilje eller ei, men når alt kommer til alt så har Anita stoppet en scoring med hånda. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 I min verden bør altså "vilje til å stoppe mål med hands" g "stoppet faktisk et mål med hands" være to alternative vilkår for å gi rødt. I Ox' tilfelle var det åpenbart intensjonen hans å stoppe et mål, han kaster seg jo og gjør en ganske bra keeperredning. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Synes regelen er fryktelig uklar. Hvordan i all verden skal man definere viljehands? Man kan diskutere i evigheter om dette var med vilje eller ei, men når alt kommer til alt så har Anita stoppet en scoring med hånda. Den er ikke like klar som Ox sin vel og merke, men det er tydelig at han prøver å stoppe den med hånden. Ellers hadde han vel vridd overkroppen på en annen måte Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Dommere på Refwatch mener det er overraskende at det røde kortet ble fjernet, siden Chamberlain selv tydelig trodde ballen skulle gå inn. De er klare på at regelen sier at det er rødt kun hvis det er hindring av mål, MEN, at intensjonen og "usportligheten" kvalifiserer til et rødt, samt at man må få lov til å bruke "skjønn". Hands-regelen altså.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Synes regelen er fryktelig uklar. Hvordan i all verden skal man definere viljehands? Man kan diskutere i evigheter om dette var med vilje eller ei, men når alt kommer til alt så har Anita stoppet en scoring med hånda. Den er ikke like klar som Ox sin vel og merke, men det er tydelig at han prøver å stoppe den med hånden. Ellers hadde han vel vridd overkroppen på en annen måte Upopulær mening: For meg ser det egentlig ut som om han går etter den med brystet, siden han jo skyter den ut, men er enig i at det burde vært straffe. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 For meg ser det egentlig ut som om han går etter den med brystet, siden han jo skyter den ut, men er enig i at det burde vært straffe. Enig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Referee Craig Pawson confirmed he did see the incident meaning there is no way the FA can take retrospective action on Meyler. FA er en drittorganisasjon. Faen så idiotisk at denne kødden får spille cupfinalen etter denne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Craig Pawson skal vel på kurs i fotballregler etter som eg har forstått. Han skulle egentlig vært der i forgårs, men hadde ikke tid. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Var vel ganske tydelig at det ikke var bare uerfarne spillere som ble testet på en større arena i går. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Faen så flaut av dommeren og innrømme at han såg den uten å gi kort. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Referee Craig Pawson confirmed he did see the incident meaning there is no way the FA can take retrospective action on Meyler. FA er en drittorganisasjon. Faen så idiotisk at denne kødden får spille cupfinalen etter denne. FA er så på trynet. Det er fordi de ikke vil svekke Hull når de møter Arsenal. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Da er det vel opplest og vedtatt at David Meyler blir matchvinner mot Arsenal i FA-cupfinalen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Da hadde jeg dedikert livet mitt til å ødlegge FA fra innsiden. Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 7. mai 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Nå håper jeg det skjer, for akkurat det hadde vært veldig spennende. Da først og fremst hvordan du skulle kommet deg på innsiden. 10 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Nå håper jeg det skjer, for akkurat det hadde vært veldig spennende. Da først og fremst hvordan du skulle kommet deg på innsiden. Er vel bare å ikle seg apedrakt og ha en dommerfløyte i kjeften er det ikke? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Nå håper jeg det skjer, for akkurat det hadde vært veldig spennende. Da først og fremst hvordan du skulle kommet deg på innsiden. Er vel bare å ikle seg apedrakt og ha en dommerfløyte i kjeften er det ikke? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Nå håper jeg det skjer, for akkurat det hadde vært veldig spennende. Da først og fremst hvordan du skulle kommet deg på innsiden. Vel, den letteste veien å komme på innsiden er å gå gjennom Cirkus Arnardo. FA velger jo styret sitt blant klovner fra sirkus, så jeg tenker at hvis jeg jobber med klovnekunstene mine og blir med på turné så kan det være jeg blir oppdaget. Derifra skal det nok ikke være vanskelig å styre organisasjonen ned i dritten ettersom medarbeiderne er forvirret av hvor de befinner seg og hva jobben deres går ut på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Wenger får ingen straff av FA. Helt greit for min del. Må være lov med litt drama. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Litt dytting mellom 2 fiender er da ingenting. Mer moro enn noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå