Latias Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Så ikke kampen, fikk Zlatan gult kort for dette? https://twitter.com/BallStreet/status/838013600665112576 Nop, ingen som fikk med seg det. Antar at 3 kamper fort kan bli 4 pga. den. Dommeren fikk det med seg og ga Zlatan gult. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Oja, da fikk ikke jeg med meg det. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Zlatan fikk 3 kamper (hvis det ikke er nevnt allerede). http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/ibrahimovic-utestengt-i-tre-kamper/a/23943289/ Sitat: FA skriver at Ibrahimovic har erkjent forholdene. Det engelske forbundet har ennå ikke kommet med en dom over Mings, som også må forvente seg noen kamper på sidelinjen. Endret 7. mars 2017 av indahla Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Så ikke kampen, fikk Zlatan gult kort for dette? https://twitter.com/BallStreet/status/838013600665112576 Nop, ingen som fikk med seg det. Antar at 3 kamper fort kan bli 4 pga. den. Dommeren fikk det med seg og ga Zlatan gult. Regnet nesten med det ettersom det ikke ble nevnt i retrospektiv slik som det med albuen. Stiller riktignok spørsmål til at det der er oppførsel man kun straffer med gult kort. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Regnet nesten med det ettersom det ikke ble nevnt i retrospektiv slik som det med albuen. Stiller riktignok spørsmål til at det der er oppførsel man kun straffer med gult kort. Ja slik oppførsel vil jeg si er gult kort. Veldig klart gult, men rødt for noe slikt (ødela ikke en sjanse eller noe) er litt hardt. Lett å få 2 gule på sånt + en liten filleting da. Når folk driver å holder og drar så mye så forstår jeg at man blir irritert. Det han gjør der er ikke verre enn de som dytter eller takler grovt og får gult for det. Det ser bare åpenlyst ut at det er gjort med vilje. Ikke så viktig da en stor prosentandel av gule kort er med vilje uansett. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Zlatan fikk 3 kamper (hvis det ikke er nevnt allerede). http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/ibrahimovic-utestengt-i-tre-kamper/a/23943289/ Sitat: FA skriver at Ibrahimovic har erkjent forholdene. Det engelske forbundet har ennå ikke kommet med en dom over Mings, som også må forvente seg noen kamper på sidelinjen. FA-logikk. Kloring som en del av en opphetet situasjon med 40 involverte: 6 kamper. Stamping på hodet og MMA-albuer med sikte på å putte motstanderen i rullestol: 3 kamper. Forskjellsbehandling pga at han er ligaens mest profilerte spiller? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Stamping på hodet og MMA-albuer med sikte på å putte motstanderen i rullestol: 3 kamper. Forskjellsbehandling pga at han er ligaens mest profilerte spiller? "MMA-abue med sikte på å putte motstander i rullestol" er dine ord og såvidt jeg vet er det ikke mange som er enig med deg der. Slike albuer skjer ofte i kamp, men som oftest med uhell. Det er ingenting med albuen som tyder på at å "sende han i rullestol" er noe som er relevant. Hadde du sett en MMA-kamp så hadde du også skjønt at det skal mer til enn en slik albue for å sende noen i rullestol. Da hadde nok MMA vært ulovlig verden over. Og stemplingen på hodet ga 5 kamper til mings, ikke 3. Flere ting du vil ta feil i? 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 FA-logikk. Kloring som en del av en opphetet situasjon med 40 involverte: 6 kamper. Stamping på hodet og MMA-albuer med sikte på å putte motstanderen i rullestol: 3 kamper. Forskjellsbehandling pga at han er ligaens mest profilerte spiller? Neppe. Er vel mer at en idiot som faktisk klorer skal få litt mer tid til å vokse ut av tre års alderen.... 3 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Regnet nesten med det ettersom det ikke ble nevnt i retrospektiv slik som det med albuen.Stiller riktignok spørsmål til at det der er oppførsel man kun straffer med gult kort. Ja slik oppførsel vil jeg si er gult kort. Veldig klart gult, men rødt for noe slikt (ødela ikke en sjanse eller noe) er litt hardt. Lett å få 2 gule på sånt + en liten filleting da. Når folk driver å holder og drar så mye så forstår jeg at man blir irritert. Det han gjør der er ikke verre enn de som dytter eller takler grovt og får gult for det. Det ser bare åpenlyst ut at det er gjort med vilje. Ikke så viktig da en stor prosentandel av gule kort er med vilje uansett. Du sammenligner dytting med en albue i trynet? Latterlig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Nei absolutt ikke det han gjør. Lær deg å lese. Latterlig! 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Nei absolutt ikke det han gjør. Lær deg å lese. Latterlig! Han skriver jo: Det han gjør der er ikke verre enn de som dytter. Hva leste jeg feil der? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Nei absolutt ikke det han gjør. Lær deg å lese. Latterlig!Han skriver jo: Det han gjør der er ikke verre enn de som dytter. Hva leste jeg feil der?Les oppover i quote tråden helt opp til Twitter meldingen. Vi snakker ikke om albuen. Vi snakker om at zlatan dytter en spiller i bakken mens de to står og bøller med hverandre langt unna ballen. Det er det som er et gult kort. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Han skriver jo: Det han gjør der er ikke verre enn de som dytter. Hva leste jeg feil der? Her trenger vi tydeligvis å gå tungt til verks. La oss ta dette stegvis, slik at det blir enkelt for deg å forstå hvor du leste feil - og kanskje du da kan se hvorfor jeg svarte med latterlig slik du brukte i ditt innlegg. 1) IT-Henrik lurer på om Zlatan fikk gult kort for en hendelse han linker til (det er når Zlatan slenger forsvarere i bakken) 2) Han fikk gult kort for det blir det svart til IT-Henrik. 3) IT-Henrik tar så opp spørsmålet om slik oppførsel kun er gult kort, eller om slik bevist bryting burde være rødt. 4) Comma Camillion svarer på dette spørsmålet, noe som ikke har en dritt med albuen å gjøre, at det ikke er verre enn de som dytter eller takler grovt. Bra nok forklart nå? Endret 14. mars 2017 av Espp 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 @GnilreG Hvilken størrelse foretrekker du helst at brukes? 4 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 @GnilreG Hvilken størrelse foretrekker du helst at brukes? Denne: 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Og slik ender en en tråd opp hvis United fans blir tråkket på tærne. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Ha litt humor, brur. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Var vel ikke akkurat en United supporter som hadde et problem med å henge med denne gangen? 4 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Får ikke Conte noe straff for opplegget sitt mot fjerdedommeren? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Denne: Den kan ikke brukes da den tilhører ligacup-troféet. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå