Gå til innhold

FA og dommeravgjørelser


Emils.

Anbefalte innlegg

De får aldri vite alt. Tror ikke de går rundt og intervjuer nære venner i håp om at de skal si noe.

Tenk om de skriver det i lukkede gruppesamtaler på f.eks. Facebook Messenger, andre meldingsapper eller Twitter DMer. Slikt får dem ikke tilgang til. Og hvor ofte er det at noen deltagere i slike grupper gir ut info? Hvorfor skulle de? Fordi en avis lurer på om de tilfeldigvis skulle ha noe interessant å dele?

Du kan sammenligne det med "What happens in the locker room stays in the locker room". Sjeldent man får vite hva som skjer eller sies, og når man først gjør det så er det veldig generelt/fotballrelatert (f.eks. Sir Alex' hårføner) eller så er det bare noe uviktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Målet til Lukaku mot Crysyal Palace skulle vel ikke vært tellende?

Farlig spill straffes med at motstanderen får indirekte frispark, men han skyter jo direkte i mål så vidt jeg fikk med meg?

 

Sålenge det ble dømt direkte frispark kan han jo gjøre det. Indirekte skal dømmes ved farlig spill, men jeg tror egentlig dommeren har et valg her siden det også var et spark i retning motstander. Synes det så riktig dømt ut.

Lenke til kommentar

Men hvem/hva bestemmer da hva som er et frispark som følge av farlig spill (hvor spilleren ikke er i kontakt med motstanderen), eller ikke?

 

Man kan jo da påstå at alt av farlig spill som involverer høyt spark o.l. idømmes direkte frispark, siden det kan argumenteres for at det er et "spark i retning" motspiller.

Men med mindre jeg har gått glipp av noe helt elementært, så er jo så og si alt av farlig spill noe som skjer i retning motspiller.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

http://www.90min.com/posts/3954143-fa-to-investigate-jose-mourinho-s-comments-regarding-referee-anthony-taylor?a_aid=35702

 

 

Fa etterforsker Jose Mourinho etter hans uttalelser mot Antony Taylor.

 

 

Mourinho said: "I have my view, but I learned a lesson by being so many times punished by some words, so I don't want to say anything about it.

 

"I think Mr Taylor is a very good referee, but I think somebody with intention is putting such a pressure on him that I feel it will be difficult for him to have a very good performance."

So it begins? Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...