Emils. Skrevet 28. august 2016 Forfatter Del Skrevet 28. august 2016 Idiotisk albue. Mister derby å. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hvis FA fortsetter trenden fra fjoråret så skal han utestenges. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 https://twitter.com/FA/status/779361330423889920 Tanker? Litt for hardt vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Husker en diskusjonen tidligare om dei homofobiske ytringane til Andre Gray? Dom er komt: http://www.tv2.no/sport/8611746/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Så alle klubber kommer til å kreve tilgang til nye signeringers SoMe-historie før signering nå? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Nå forstår jeg ikke hva du mener. Kreve tilgang? Det er jo bare å søke? Blir stort sett gjort i samtlige arbeidsansettelser det. 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Dommen sender et tydelig signal om at det ikke er ønskelig at fotballspillere annonserer at homofile bør dø. Det er jo hyggelig, i det minste. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Nå forstår jeg ikke hva du mener. Kreve tilgang? Det er jo bare å søke? Blir stort sett gjort i samtlige arbeidsansettelser det. Det er jo ikke alt som er offentlig utenfor en privat vennegjeng.... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Nå forstår jeg ikke hva du mener. Kreve tilgang? Det er jo bare å søke? Blir stort sett gjort i samtlige arbeidsansettelser det. Det er jo ikke alt som er offentlig utenfor en privat vennegjeng.... Det vil jo være det absolutt beste. Da finner hverken arbeidsgiver eller andre supportere snusk på deg fra en tid tilbake ;---) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Helt til disse vennene ikke er venner nok lengre til ikke å ville tjene penger på å selge slik informasjon.... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Jepp, helt idiotisk dersom folk må begynne å tenke over hva de publiserer på nettet under navnet sitt, spesielt når de er profilerte/semi-profilerte fotballspillere. e: jeg forstår ikke helt hva du vil frem til? Endret 23. september 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Helt til disse vennene ikke er venner nok lengre til ikke å ville tjene penger på å selge slik informasjon.... Men dette handler da om ytringer som er framsatt på et helt åpent medium, og ikke mellom venner? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Virkelig? Du svarte knips på hans spørsmål om klubber nå skal kreve tilgang med å si at de bare kan søke og dermed ikke trenger kreve tilgang. Da finner de ikke noe krenkende på det offentlige og ansetter spiller. Så er plutselig de gode vennene ikke gode venner og klubben sitter der med utestengt drittsekk. Så.... Ikke veldig avansert. Tror klubber bør kreve å se alt. Det er mye penger de investerer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Sånn sett ja. Tja, det kan de nok. Det gjøres nok også tipper jeg, i veldig store og profilerte ansettelser ala Pogba og lignende, for å ikke tråkke voldsomt i salaten. Når det er snakk om flere hundre millioner så er det faktisk regelrett idiotisk å ikke ha kontroll på ting som man kan ha kontroll på, som kommentarer som gir utestengelser osv. edit: jeg har drukket fire campari soda, så jeg er noget surrete. Endret 23. september 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hadde store profiler som Pogba skrevet noe kontroversielt på offentlige medier så hadde alle fått vite det rimelig kjapt. Tror nok heller klubbene har egne retningslinjer om hvordan spillerne har lov til å uttrykke seg nettopp pga det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Ye, men innad i lukkede grupper, blant venner. Lurer på om klubbene har kodekser på det. Det bør de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå