Mchansern Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Det som er digg med Leicester er at de kan filme tredve ganger i hver eneste kamp og allikevel synes jeg de er langt mer sjarmerende enn Man. Utd, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Tottenham og City tilsammen. Jeg håper Leicester vinner ligaen på at Vardy filmer seg til et straffespark som han ikke skulle hatt utelukkende for å lese reaksjoner her inne. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Jeg håper John Terry ender sin Chelsea-karriere med å enda Vardy sin Leicester-karriere. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Aguero mot Newcastle: https://streamable.com/ilh5 Utrolig at linjedommeren ikke ser at det er offside. Dødball, han er i offside hele tiden. Føffaen. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Det som er digg med Leicester er at de kan filme tredve ganger i hver eneste kamp og allikevel synes jeg de er langt mer sjarmerende enn Man. Utd, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Tottenham og City tilsammen. Jeg håper Leicester vinner ligaen på at Vardy filmer seg til et straffespark som han ikke skulle hatt utelukkende for å lese reaksjoner her inne. Og her beviser du bare poenget mitt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Aguero mot Newcastle: https://streamable.com/ilh5 Utrolig at linjedommeren ikke ser at det er offside. Dødball, han er i offside hele tiden. Føffaen. Elendig å ikke se den ja. Kanskje sesongens tydeligste offside. Linjedommeren burde degraderes til Championship resten av sesongen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Hva faen? Hvordan kan en unngå å se det der? Han står jo i offside gjennom hele greia. Heldigvis vant de ikke, men allikevel så burde det vært 3 poeng til Newcastle. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Det er virkelig ille, spesielt når den scoringen kan ha enorm betydning for så mange lag både i toppen og bunnen av tabellen. Jeg er en av dem som er litt forsiktig med å klage på dommerne, da de har en veldig vanskelig jobb, men denne sesongen har det vært for mye feil i Premier League. Særlig etter jul. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Jeg føler generelt at nesten hver eneste kamp får en påvirkning fra dommerne av relativ høy grad (mål, kort, mangel på kort etc). Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Derfor videodømming er tingen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Skal det være videodømming i EM? Ed: Tenker på dømminga slik det er i PL, målsystem greia eller hva enn nå det heter. Endret 21. april 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Dvs. at Vardy ikke spiller mot United til helgen? Han fikk en ekstra kamp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Typisk. Men albuene til Felaini får bestå uten straff. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Typisk. Men albuene til Felaini får bestå uten straff. Minner om da vi pleide å vinne ligaen og få beskyldninger om hjelp fra FA og korrupsjon osv i samme slengen. Bare beskyldningene denne gangen dessverre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Typisk. Albuene til Felaini får bestå uten straff. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Håper Fellaini får tre kamper. Egentlig ikke vært så ille den siste tiden, men jeg vil helst se Schneiderlin på banen, evt. Herrera hvis taktikken tillater det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Håper på fire jeg. Vil ikke ha han tilbake til cupfinalen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Begge burde fått 5 6 kamper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå