Gå til innhold

FA og dommeravgjørelser


Emils.

Anbefalte innlegg

Det som er digg med Leicester er at de kan filme tredve ganger i hver eneste kamp og allikevel synes jeg de er langt mer sjarmerende enn Man. Utd, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Tottenham og City tilsammen.

 

Jeg håper Leicester vinner ligaen på at Vardy filmer seg til et straffespark som han ikke skulle hatt utelukkende for å lese reaksjoner her inne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er digg med Leicester er at de kan filme tredve ganger i hver eneste kamp og allikevel synes jeg de er langt mer sjarmerende enn Man. Utd, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Tottenham og City tilsammen.

 

Jeg håper Leicester vinner ligaen på at Vardy filmer seg til et straffespark som han ikke skulle hatt utelukkende for å lese reaksjoner her inne. 

Og her beviser du bare poenget mitt :)

Lenke til kommentar

Det er virkelig ille, spesielt når den scoringen kan ha enorm betydning for så mange lag både i toppen og bunnen av tabellen. 

 

Jeg er en av dem som er litt forsiktig med å klage på dommerne, da de har en veldig vanskelig jobb, men denne sesongen har det vært for mye feil i Premier League. Særlig etter jul. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...