Gå til innhold

FA og dommeravgjørelser


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

2 kamper? 3 kamper? Herregud, bare gi fyren 4 kamper for å være sikker på at en får satt en stopper for seriegull til Leicester. :p

 

Skjønner ikke greia jeg for å være ærlig. Han skulle aldri hatt det andre gule kortet.

Helt greit at det ikke ble straffe, ikke det jeg mener. Men bare fordi det ikke er straffe, så betyr det ikke at det er frispark andre veien og gult kort.

I så fall skulle det vært delt ut veeeeeeeldig mange flere gule kort gjennom sesongen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er forskjell på regelrett filming og det å konstruere straffespark da.

Vardy gjør det sistnevnte. Det er sleipt som fy, men etter min mening så bør en ikke få gult kort for det. Helt greit at en ikke får straffa, men det er jo ikke filming. Det er alltid kontakt.

 

Sier ikke at det Vardy gjør nødvendigvis er riktig, men det er ihvertfall ikke filming, noe som belønnes med gult kort.

Lenke til kommentar

Konstruere straffespark? Han gjør begge deler. Hopper foran motstanderen, tar sats og stuper som om han har fått en kraftig dytt. Han prøver å jukse seg til et straffespark. Helt riktig med gult kort. Noe annet ville bare vært latterlig og vist at juksing kan lønne seg. Det må ikke være uten kontakt for at det skal regnes som filming. Da har du gått helt glipp av poenget med regelen.

Lenke til kommentar

Hvis en blir felt og det er kontakt, så er det vel strengt talt ikke filming vel? Om kontakten er stor nok er jo noe annet.

Men kanskje de bare burde gjøre om regelen da. Alt som ikke er straffe er automatisk gult kort og frispark imot.

Da tenker jeg at vi ville sett slutt på sånt rimelig fort.

 

Får bare håpe Tottenham ikke snubler også da. For har virkelig ikke lyst til at noen andre enn Tottenham eller Leicester skal vinne serien.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Vel, er det noen her som mener at Vardy er verre enn andre spisser vi har sitt i PL opp gjennom årene?

 

Vardy gjør strengt tatt det samme som andre spisser har gjort i årevis, han er bare litt dårligere på det. 

 

Her filmer(konstruerer straffespark om du vil) Rooney så det synger etter. Men det er fremdeles straffe, og om jeg husker riktig så ga de fleste United fans blanke faen i at han falt som en kylling.

 

Mange av situasjonene til Vardy er helt det samme som denne, han gjør det bare mer åpenlyst. For meg er ikke Vardy verre en andre "sleipe" spisser vi har hatt og enda har i PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...