Snikpellik Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 En ting som er rart er at i 2011 tror jeg det var, ble Ferguson utestengt i fem kamper for å kritisere dommerne etter en match (to av de kampene var straff for gjentakelse, fordi han sa at en dommer var i for dårlig form året før). 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 SAF har jo også fått straff for å si at dommerne var gode. Og ja, eg forstår hvorfor..... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Men SAF kritiserte dommerne gjentakende ganger gjennom tre tiår. Hvis Mourinho gjør det samme, ja så får han vel strengere straff med tiden han også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Spørs om han ikke har aktivert sin stadium ban allerede. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Kan de ikke bare utestenge ham resten av sesongen sammen med Costa slik at alle blir fornøyde? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Burde helt klart holdt seg unna ord som disgrace, men igjen helt absurd i fra united-supporter(e) at han burde miste resten av sesongen for noe sånt. SAF hadde tilbringt sine siste 200 kampdager på hotell om det var samme standard. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Du tror president var seriøs? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Når man sier useriøse ting hele tiden blir det veldig vanskelig å skille det useriøse i fra det seriøse etterhvert. 6 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Mourinho slapp billig unna. 1 kamp? Lol. Enda heldigere er det at motstanderen er Aston Villa. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Når man sier useriøse ting hele tiden blir det veldig vanskelig å skille det useriøse i fra det seriøse etterhvert.Den der er såpass åpenbar..... Ingen unnskyldning. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Suspensjon ut sesongen hadde gjort seg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Vanskelig situasjon for meg å være i dette her. På en side er jo så klart Chelsea det mest usympatiske laget i PL, med ganske god margin så det hadde vært artig om Mou faktisk fikk skikkelig smekk. PÅ DEN ANNEN SIDE hadde det nesten vært enda bedre å se Manchester United, Liverpool etc. sine fans revne fullstendig om FA ikke hadde giddet å gjøre noe. Faktisk enda bedre. jaja, moro blir det læll. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg hadde absolutt ikke revnet i det hele tatt. Tror sjansen for fyken er større om han skulle bli suspendert. Vil gjerne møte Chelsea imens Mou fortsatt er manager, så sant han ikke snur dette. Da må han være i Chelsea helt til slutten av desember. Men det hadde vært sykt lol om han skulle få straff av FA nå (blir veldig overrasket hvis det ikke skjer), men jeg tror ikke at Chelsea blir noe dårligere av at han må sitte på tribunen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Vanskelig situasjon for meg å være i dette her. På en side er jo så klart Chelsea det mest usympatiske laget i PL, med ganske god margin så det hadde vært artig om Mou faktisk fikk skikkelig smekk. PÅ DEN ANNEN SIDE hadde det nesten vært enda bedre å se Manchester United, Liverpool etc. sine fans revne fullstendig om FA ikke hadde giddet å gjøre noe. Faktisk enda bedre. jaja, moro blir det læll. Litt slem ovenfor etc. gjengen der. For det meste er det vel de samme United-folkene som bruker klipp og lim med engang det er noe rundt Mourinho. Har ikke notert så veldig mye støy fra Arsenal, Liverpool, Tottenham etc. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Om Mourinho får straff for å gå i dommergarderoben eller ikke gir meg ingenting. Fyren er i total oppløsning, så kanskje FA faktisk forstå det og tilgir han. Det hadde kanskje vært bra for han og klubben. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Tviler, han får nok straff, typ 3 kamper kanskje??Har vel ikke vært no lignende situasjon før? Kanskje det er bra for JM å se et par kamper fra tribunen, får sett laget sitt fra et annet perspektiv.. Endret 26. oktober 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Han får uansett sparken etter tapet til helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå