Gå til innhold

FA og dommeravgjørelser


Emils.

Anbefalte innlegg

Ja, du skriver et så langt innlegg basert på 12-14 kamper er alt for lang karantene mtp. rasisme-karantene ligger på rundt det antallet kamper. Det at Costa slo etter Kos er på ingen måter greit, men det er heller ikke grunnlag for å stenge han ute i nesten halve sesongen. Slike ting skjer av og til, men med Costa så kokte det vel over. 

 

Du har så mye antagelser i posten din at det blir bare idiotisk å kommentere noe mer, ettersom du oppsummerer alt med "Kom igjen Emils, troll litt for oss. Det er så funny". Veldig billig og patetisk skrevet. 

 

Jeg har vel sagt ganske klart fra hva jeg mener om oppførselen til Costa under kampen. Han burde få en karantene, men at han burde sone nesten en halv sesong finner jeg merkelig.

 

Du kan bare se tilbake på Chelsea - Arsenal i fjor og i situasjonen hvor Alexis slår etter Ivanovic. Det er like så fult grunnlag for karantene.

Jeg spør deg om flere spørsmål som du tydeligvis ikke ønsker å svare på. Det er ikke det samme som antagelse, og by the way så har Costa vært slik siden AM, altså ikke 10-12 kamper. 

 

Om du tror Alexis sin albue rettferdigjør Costa sin oppførsel må jeg le av deg (igjen).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hadde vi vunnet de første 7 også hadde denne kampen kommet, så ja, men nå tror jeg faktisk han bare snakket rett fra levra for å fokus på dommerne igjen. Han gikk også smått løs på klubben, noe han ikke har gjort i sine såkalte "mind games". 

 

Uansett fascinerende at du ikke legger merke til at Mourinho står i rampelyset etter en elendig kamp mot Southampton.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...