Gå til innhold

FA og dommeravgjørelser


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det han gjør er jo tross alt verre enn rasisme. 

Hvorfor forsvarer du en spiller som har beviser ikke bare en gang, men i løpet av flere år - at han er villig til å skade andre spillere både fysisk og emosjonoelt? I tillegg har han perfeksjonert en slik oppførsel slik at det er nesten umulig å ta han i gjerningsøyeblikket. En slik feig, ynkelig og patetisk oppførsel hører ikke hjemme på fotballbanen, eller noen andre steder. 

 

Hvordan vet du at han ikke slenger ut rasistiske kommentarer i tillegg? Man trenger ikke å ha mange hjerneceller for å forstå at han både artikulerer og utøver handlinger som får andre til å koke over. 

 

Korrekt meg hvis jeg tar feil, men det ser ut som du godtar/liker/ønsker at Costa skal oppføre seg slik? Da må jeg si. I all verden - hvilken fantasiverden lever du i om jeg tør å spørre?

 

Fortell meg hvor du bor så skal jeg sende noen jeg vet om som oppfører seg akkurat som Costa, han ene er 6 år og er i sin beste trass alder og er mester i manipulering. Når jeg vokste opp så var det mange flinke mobbere på barneskolen, de skal jeg også sende din vei. Samt i bagasjen, skal jeg personlig ut å se om jeg finner noen psykopater. Værsegod - Costa personligheten er komplett.

 

Kom igjen Emils. troll litt for oss, det er så funny.

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ja, du skriver et så langt innlegg basert på 12-14 kamper er alt for lang karantene mtp. rasisme-karantene ligger på rundt det antallet kamper. Det at Costa slo etter Kos er på ingen måter greit, men det er heller ikke grunnlag for å stenge han ute i nesten halve sesongen. Slike ting skjer av og til, men med Costa så kokte det vel over. 

 

Du har så mye antagelser i posten din at det blir bare idiotisk å kommentere noe mer, ettersom du oppsummerer alt med "Kom igjen Emils, troll litt for oss. Det er så funny". Veldig billig og patetisk skrevet. 

 

Jeg har vel sagt ganske klart fra hva jeg mener om oppførselen til Costa under kampen. Han burde få en karantene, men at han burde sone nesten en halv sesong finner jeg merkelig.

 

Du kan bare se tilbake på Chelsea - Arsenal i fjor og i situasjonen hvor Alexis slår etter Ivanovic. Det er like så fult grunnlag for karantene.

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...