Gå til innhold

FA og dommeravgjørelser


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Diego Costa holder jo på slik fordi dommerne er ubrukelig. Det er FA og dommerne som må legge lista, ikke Costa.

Tjaa. Costa holder på slik for det er A) sånn han er, B) han spiller for Mourinho og Chelsea og C) han kommer som regel unna med det. Mourinhos lag, og særlig Chelsea-utgavene, fremkaller som alltid søplete oppførsel blant spillerne. Effektivt, men fryktelig provoserende å se på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Diego Costa holder jo på slik fordi dommerne er ubrukelig. Det er FA og dommerne som må legge lista, ikke Costa.

Så det er OK at Costa holder på slik fordi han "slipper unna med det"...?

Nå må du gi deg!

 

Emils er tydeligvis den type menneske som stjeler en lommebok som noen har glemt igjen hvis ingen følger med. 

 

Bare fordi mann "kan" betyr ikke at man skal. Hvor er æren og hederen i fotballen blitt av når svin som Diego Costa får holde på som han gjør? 

 

Dog vet vi alle at han ikke kommer til å få noe straff i etterkant. For Mike Dean er så jævlig ubrukelig. Ikke får det noe følger for han heller. Dømmer nok i PL igjen allerede neste serierunde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke ok å holde på som Costa gjør, på samme måte som at det ikke er ok å bite noen i armen. Fair play, ærlighet og respekt er det noe som heter. Grunnverdier i den engelske fotballen. 

 

Grunnverdier generelt i livet. Diego Costa har ikke lært en dritt i favelaen, noe jeg forstår, don't blame him. 

 

Fair play er noe som skal opprettholdes i all fotball, uansett om det er på løkken med kompisene eller på internasjonalt toppnivå.

Lenke til kommentar

 

Diego Costa holder jo på slik fordi dommerne er ubrukelig. Det er FA og dommerne som må legge lista, ikke Costa.

Så det er OK at Costa holder på slik fordi han "slipper unna med det"...?

Nå må du gi deg!

Hvor sa jeg at det var greit? Jeg sa "Diego Costa holder jo på slik fordi dommerne er ubrukelig. Det er FA og dommerne som må legge lista, ikke Costa.". Jeg sier aldri det er greit, jeg sier aldri jeg står bak slike handlinger.

Lenke til kommentar

Greit? Det har da aldri vært greit det Costa driver med. Hadde dommeren hatt to baller og vært bedre i jobben sin så hadde Costa blitt utvist lenge før han kom i to situasjoner til hvor han burde ha blitt utvist. 

 

E: Altså, FA har lagt lista. Bare fordi dommeren ikke slår ned på ting så betyr ikke det at Costa kan gjøre hva han vil. Han utnytter det med skitne triks når dommeren ikke følger med. Han oppfører seg som en barnehageunge som tar det han vil når de voksne ikke følger med.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Greit? Det har da aldri vært greit det Costa driver med. Hadde dommeren hatt to baller og vært bedre i jobben sin så hadde Costa blitt utvist lenge før han kom i to situasjoner til hvor han burde ha blitt utvist.

 

E: Altså, FA har lagt lista. Bare fordi dommeren ikke slår ned på ting så betyr ikke det at Costa kan gjøre hva han vil. Han utnytter det med skitne triks når dommeren ikke følger med. Han oppfører seg som en barnehageunge som tar det han vil når de voksne ikke følger med.

Dommern hadde jo baller til å utvise to Arsenal spillere, Costa skulle ha hatt rødt kort han også.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...