Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2015 Rapporter Del Skrevet 29. august 2015 Crazy! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. august 2015 Rapporter Del Skrevet 29. august 2015 Kan jo ikke akkurat KUN skylde på dommerene da. Mye idiotisk også har jeg lest/sett. F.eks er begge de to røde Stoke fikk i dag så klare som en kan få det. Nolan sitt var også ganske klart etter min mening. Karatespark langs bakken med knotter først. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. august 2015 Rapporter Del Skrevet 29. august 2015 Jeg antar at du snakker om Noble ettersom Nolan sin kontrakt ble terminert for ikke så lenge siden. Klart? Var ikke gult engang. Hva slags karatespark var det da? Han gikk etter ball og traff den også, var heller ikke noe særlig knotter. Derimot så var det svært overdrevent av Ings. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. august 2015 Rapporter Del Skrevet 29. august 2015 Skal bli morsomt for Liverpool framover om det er sånn at "dommeravgjørelser går opp i opp". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2015 Rapporter Del Skrevet 29. august 2015 Mhm. Kanskje United får straffene imot de burde fått også. Hoho,tatt seg ut. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. august 2015 Rapporter Del Skrevet 29. august 2015 Ops! Ja var Noble jeg mente. Etter litt replay i hytt og pine så var direkte rødt strengt. Men ved første øyekast så det stygt ut. Et gult kort derimot hadde ikke gjort noe. Ville vært på linje med det gule #2 til Coutinho i så måte. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Huff. Må bumpe denne igjen da. Takk for at dere ødela noe som kunne blitt en herlig kamp FA, Mike Dean og Diego Costa. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Diego Costa holder jo på slik fordi dommerne er ubrukelig. Det er FA og dommerne som må legge lista, ikke Costa. Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 19. september 2015 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Costa er det største svinet i europeisk fotball, har fortjener alt vondt et menneske kan ønskes 13 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Diego Costa holder jo på slik fordi dommerne er ubrukelig. Det er FA og dommerne som må legge lista, ikke Costa. Tjaa. Costa holder på slik for det er A) sånn han er, B) han spiller for Mourinho og Chelsea og C) han kommer som regel unna med det. Mourinhos lag, og særlig Chelsea-utgavene, fremkaller som alltid søplete oppførsel blant spillerne. Effektivt, men fryktelig provoserende å se på. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Diego Costa holder jo på slik fordi dommerne er ubrukelig. Det er FA og dommerne som må legge lista, ikke Costa.Så det er OK at Costa holder på slik fordi han "slipper unna med det"...?Nå må du gi deg! 6 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Diego Costa holder jo på slik fordi dommerne er ubrukelig. Det er FA og dommerne som må legge lista, ikke Costa.Så det er OK at Costa holder på slik fordi han "slipper unna med det"...?Nå må du gi deg! Emils er tydeligvis den type menneske som stjeler en lommebok som noen har glemt igjen hvis ingen følger med. Bare fordi mann "kan" betyr ikke at man skal. Hvor er æren og hederen i fotballen blitt av når svin som Diego Costa får holde på som han gjør? Dog vet vi alle at han ikke kommer til å få noe straff i etterkant. For Mike Dean er så jævlig ubrukelig. Ikke får det noe følger for han heller. Dømmer nok i PL igjen allerede neste serierunde. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Det er ikke ok å holde på som Costa gjør, på samme måte som at det ikke er ok å bite noen i armen. Fair play, ærlighet og respekt er det noe som heter. Grunnverdier i den engelske fotballen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Den engelske fotball har aldri vært kjent for fin og sportslig fotball. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Det er ikke ok å holde på som Costa gjør, på samme måte som at det ikke er ok å bite noen i armen. Fair play, ærlighet og respekt er det noe som heter. Grunnverdier i den engelske fotballen. Grunnverdier generelt i livet. Diego Costa har ikke lært en dritt i favelaen, noe jeg forstår, don't blame him. Fair play er noe som skal opprettholdes i all fotball, uansett om det er på løkken med kompisene eller på internasjonalt toppnivå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Diego Costa holder jo på slik fordi dommerne er ubrukelig. Det er FA og dommerne som må legge lista, ikke Costa.Så det er OK at Costa holder på slik fordi han "slipper unna med det"...?Nå må du gi deg! Hvor sa jeg at det var greit? Jeg sa "Diego Costa holder jo på slik fordi dommerne er ubrukelig. Det er FA og dommerne som må legge lista, ikke Costa.". Jeg sier aldri det er greit, jeg sier aldri jeg står bak slike handlinger. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Greit? Det har da aldri vært greit det Costa driver med. Hadde dommeren hatt to baller og vært bedre i jobben sin så hadde Costa blitt utvist lenge før han kom i to situasjoner til hvor han burde ha blitt utvist. E: Altså, FA har lagt lista. Bare fordi dommeren ikke slår ned på ting så betyr ikke det at Costa kan gjøre hva han vil. Han utnytter det med skitne triks når dommeren ikke følger med. Han oppfører seg som en barnehageunge som tar det han vil når de voksne ikke følger med. Endret 19. september 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 De har vel forandret regelverket slik at man kan gå tilbake å dømme spillere for ting. Så satser på at han får en Suarez lengde på sidelinjen, han som Suarez gjør det samme om og om igjen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Greit? Det har da aldri vært greit det Costa driver med. Hadde dommeren hatt to baller og vært bedre i jobben sin så hadde Costa blitt utvist lenge før han kom i to situasjoner til hvor han burde ha blitt utvist. E: Altså, FA har lagt lista. Bare fordi dommeren ikke slår ned på ting så betyr ikke det at Costa kan gjøre hva han vil. Han utnytter det med skitne triks når dommeren ikke følger med. Han oppfører seg som en barnehageunge som tar det han vil når de voksne ikke følger med. Dommern hadde jo baller til å utvise to Arsenal spillere, Costa skulle ha hatt rødt kort han også. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Kanskje dommeren bare har balle på den ene siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå