Emils. Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Han er funnet skyldig iallefall. Kan sikkert anke, men hva er vitsen? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Han(Evans) nektet å godta i følge det jeg har lest. Ville det hatt noe å si for han om han godtok? Endret 7. mars 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Edit: alt går så tregt på mobil. Endret 7. mars 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Det er faen så flaut, og kommentarene til Scholes angående det hele er enda flauere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Har det vært tidligere tilfeller hvor en spiller har spyttet og i ettertid fått så mange kampers karantene? Cisse skal selvfølgelig ha strengere straff etter det "knottesparket" han hadde mot Evans rett før spyttekonkurransen, og det får han jo. Men 6 kamper virker strengt. Er ikke første gangen jeg ser spillere spytte mot/på hverandre akkurat. Samtidig må det jo gjøres klart at spytting ikke hører hjemme noe sted. Strengt tatt ikke det han får strengere straff for, men heller at det er hans andre utestengelse for sesongen. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Det er faen så flaut, og kommentarene til Scholes angående det hele er enda flauere. Fortell! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Shit! Når jeg leste uttalelsene til Evans så fikk jeg Suarez flashbacks. Han må ha lært av Suarez på måten han benekter for å ha gjort det og at han aldri ville gjort noe sånt, til tross for at det ble fanget opp på tv og alle og en hver kan se at han gjør det. All honnør til Cisse som innrømmer det alle ser han har gjort og bli ferdig med det, i stedet for å prøve og benekte noe som er fanget opp på kamera. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Kan han få ekstra kamper for ikke å godta straffen hvis den blir opprettholdt? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Næh.. Med annet du anser det faktum at han ser ut som en idiot når en benekter det som en straff? Endret 7. mars 2015 av Cappo Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Helt ufattelig håpløs utvisning av Yacob i Villa - W Bromwich kampen. Noen dommere er så elendig, blir bare oppgitt, og når kommentator itillegg skryter av dommer........ Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Helt ufattelig håpløs utvisning av Yacob i Villa - W Bromwich kampen. Noen dommere er så elendig, blir bare oppgitt, og når kommentator itillegg skryter av dommer........ Yacob har sluppet unna med mye rart i sine år i EPL så hvis han nå får en streng avgjørelse imot er det bare karma Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 https://vine.co/v/OYIrF0ZDgOX Costa fikk 3 kamper, Skrtel må nesten få det samme. Men forventer ikke akkurat store ting av FA. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Om man skal gi Costa noe positivt for å stemple, så er det vel at han er 100 ganger bedre enn Skrtel og Gerrard til å kamuflere det. Begge ser jo rett på leggen og er langt unna ball i tillegg. Må få karantene eller så er det offisielt bekreftet at det er kampanje mot Costa. Skrtel crimes Endret 22. mars 2015 av Emils. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Skulle ikke forundre meg om det bare blir skyvd under teppet. Er jo ikke uvanlig det mener jeg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Om man skal gi Costa noe positivt for å stemple, så er det vel at han er 100 ganger bedre enn Skrtel og Gerrard til å kamuflere det. Begge ser jo rett på leggen og er langt unna ball i tillegg. Må få karantene eller så er det offisielt bekreftet at det er kampanje mot Costa. Skrtel crimes Why? Er alltid inkonsekvent det FA tar av seg. Men håper han får en fortjent utestengelse. Endret 22. mars 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Om man skal gi Costa noe positivt for å stemple, så er det vel at han er 100 ganger bedre enn Skrtel og Gerrard til å kamuflere det. Begge ser jo rett på leggen og er langt unna ball i tillegg. Må få karantene eller så er det offisielt bekreftet at det er kampanje mot Costa. Skrtel crimes Why? Er alltid inkonsekvent det FA tar av seg. Men håper han får en fortjent utestengelse. Der var ikke ment seriøst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Skulle ikke forundre meg om det bare blir skyvd under teppet. Er jo ikke uvanlig det mener jeg. Skrtel er ikke engelsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/tror-skrtel-blir-straffet-for-denne-stemplingen/a/23420132/ Jeg hadde begynt å lure om ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå