Emils. Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Det er ingen som sier at Matic ikke fortjente rødt kort. Det er jlf som kommer inn her med påstander som han har plukket ut fra egen lomme. Det som har blitt sagt er at enten så fortjener begge å bli utestengt eller så burde ingen bli utestengt. Matic sin reaksjon kommer fordi Barnes nesten knekker beinet hans, og hadde ikke Barnes gått inn slik ville heller ikke Matic reagert. Så enkelt - begge er selvfølgelig rødt, men når Atkinson ikke gir Barnes kort en gang, så blir hele situasjonen idiotisk. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Begge fortjente å bli utvist. Dessverre dømte dommeren bare et rødt kort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Skallatoppen i United-kampen presterte å utvise Wes Brom når det var O'Shea som stod for fellingen. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Skallatoppen i United-kampen presterte å utvise Wes Brom når det var O'Shea som stod for fellingen. Han kan hvertfall ikke skylde på at O'Shea og Brown ligner på hverandre som når Marriner viste ut Gibbs istedet for Chamberlain. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Sklei ikke LOLcao på noe som var kommét ut på banen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Noe av det morsomste eg har lest her i dag. LOLcao! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Fornuftig. Endret 2. mars 2015 av Latias 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Dømmingen er super konsekvent. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Bra! Håper det blir 6-7 kamper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Cisse har akseptert straffen, blir utestengt i sju kamper. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Ble det samme straff på Evans da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Evans får seks kamper om/når han godtar straffen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2015/Mar/jonny-evans-releases-statement-following-the-match-at-newcastle.aspx?utm_source=twitter&utm_medium=post&utm_campaign=ManUtd "Having woken up this morning I am shocked to have seen the media coverage from last night’s match. I would like to make it clear that I did not spit at Papiss Cisse." Han vet at kampen vises på TV eller...? Blir så utrolig dumt å nekte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Hmm... Syns den gif saken var rimelig klar. Ser dog ikke om han treffer..... Spytter han til siden? Hvis han treffer cisse og prøver seg på denne unnskyldningen er han dummere enn eg trodde. https://vine.co/v/O0tgKVwxUKj Har ikke Evans Internett kanskje? Eller er den egentlige Evans kidnappet og erstattet av en robot? Han spilte jo ikke ræv i kampen heller..... Når han da våkner er det ikke rart han er i sjokk. Han har jo ikke spilt engang! Endret 6. mars 2015 av Jotun Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Har det vært tidligere tilfeller hvor en spiller har spyttet og i ettertid fått så mange kampers karantene? Cisse skal selvfølgelig ha strengere straff etter det "knottesparket" han hadde mot Evans rett før spyttekonkurransen, og det får han jo. Men 6 kamper virker strengt. Er ikke første gangen jeg ser spillere spytte mot/på hverandre akkurat. Samtidig må det jo gjøres klart at spytting ikke hører hjemme noe sted. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 van Gaal sa (på pressekonferansen?) at han hadde snakket med Evans, og at han hadde sagt at han bare skulle spytte i bakken, og at det ikke var noe ondsinnet. Fra United.no: "Først av alt vil jeg beklage at jeg er for sen i dag. Men ja, jeg har snakket med Jonny Evans i dag. Som jeg sa i pressekonferansen etter kampen; Jonny var ikke klar over at han spyttet. Han spyttet på bakken og det er ikke unaturlig. Det var ikke hans intensjon å spytte på Cisse. Jeg kan ikke se for meg at han spyttet mot Cisse med vilje. Jeg tror på Evans." Jeg vet ikke hva som er rett, men jeg kan ikke si at jeg bryr meg om han blir utestengt uansett. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Har det vært tidligere tilfeller hvor en spiller har spyttet og i ettertid fått så mange kampers karantene? http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/kan-vente-seg-knallhard-spyttestraff/a/23409239/ "Det innrømmer og beklager også Newcastle-angriperen, og det betyr at han kan belage seg på en knallhard straff, som på grunn av nye regler før årets sesong er strengere enn tidligere. For ifølge Daily Mail tilsier de nye FA-reglene at han kan vente seg hele syv kamper på sidelinjen for episoden, seks for spyttingen og én for tidligere å ha vært involvert i uregelmessigheter på banen." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå