Gå til innhold

FA og dommeravgjørelser


Emils.

Anbefalte innlegg

Det er ingen som sier at Matic ikke fortjente rødt kort. Det er jlf som kommer inn her med påstander som han har plukket ut fra egen lomme. Det som har blitt sagt er at enten så fortjener begge å bli utestengt eller så burde ingen bli utestengt. Matic sin reaksjon kommer fordi Barnes nesten knekker beinet hans, og hadde ikke Barnes gått inn slik ville heller ikke Matic reagert. Så enkelt - begge er selvfølgelig rødt, men når Atkinson ikke gir Barnes kort en gang, så blir hele situasjonen idiotisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2015/Mar/jonny-evans-releases-statement-following-the-match-at-newcastle.aspx?utm_source=twitter&utm_medium=post&utm_campaign=ManUtd

"Having woken up this morning I am shocked to have seen the media coverage from last night’s match. I would like to make it clear that I did not spit at Papiss Cisse."

Han vet at kampen vises på TV eller...?

Blir så utrolig dumt å nekte.

Lenke til kommentar

Hmm... Syns den gif saken var rimelig klar.

 

Ser dog ikke om han treffer..... Spytter han til siden?

 

Hvis han treffer cisse og prøver seg på denne unnskyldningen er han dummere enn eg trodde.

https://vine.co/v/O0tgKVwxUKj

 

Har ikke Evans Internett kanskje?

 

Eller er den egentlige Evans kidnappet og erstattet av en robot? Han spilte jo ikke ræv i kampen heller..... Når han da våkner er det ikke rart han er i sjokk. Han har jo ikke spilt engang!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Har det vært tidligere tilfeller hvor en spiller har spyttet og i ettertid fått så mange kampers karantene?

 

Cisse skal selvfølgelig ha strengere straff etter det "knottesparket" han hadde mot Evans rett før spyttekonkurransen, og det får han jo. Men 6 kamper virker strengt. Er ikke første gangen jeg ser spillere spytte mot/på hverandre akkurat. Samtidig må det jo gjøres klart at spytting ikke hører hjemme noe sted.

Lenke til kommentar

van Gaal sa (på pressekonferansen?) at han hadde snakket med Evans, og at han hadde sagt at han bare skulle spytte i bakken, og at det ikke var noe ondsinnet.

 

Fra United.no: "Først av alt vil jeg beklage at jeg er for sen i dag. Men ja, jeg har snakket med Jonny Evans i dag. Som jeg sa i pressekonferansen etter kampen; Jonny var ikke klar over at han spyttet. Han spyttet på bakken og det er ikke unaturlig. Det var ikke hans intensjon å spytte på Cisse. Jeg kan ikke se for meg at han spyttet mot Cisse med vilje. Jeg tror på Evans."

 

Jeg vet ikke hva som er rett, men jeg kan ikke si at jeg bryr meg om han blir utestengt uansett.

Lenke til kommentar

Har det vært tidligere tilfeller hvor en spiller har spyttet og i ettertid fått så mange kampers karantene?

http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/kan-vente-seg-knallhard-spyttestraff/a/23409239/

 

"Det innrømmer og beklager også Newcastle-angriperen, og det betyr at han kan belage seg på en knallhard straff, som på grunn av nye regler før årets sesong er strengere enn tidligere.

 

For ifølge Daily Mail tilsier de nye FA-reglene at han kan vente seg hele syv kamper på sidelinjen for episoden, seks for spyttingen og én for tidligere å ha vært involvert i uregelmessigheter på banen."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...