Gå til innhold

FA og dommeravgjørelser


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg sa, de kommer ikke til å gjøre en dritt. De bryr seg ikke om kritikk i det hele tatt. Trist og kjipt, men sånn er de.

 

Håper at det blir lagt så stort press på de at de tvinges til å gjøre noe. Tror hele verden (alle som ser PL) er negativ til trenden vi har sett den siste tiden.

 

Edit: Autokorrekturen lever sitt eget liv..

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Det skjer lite før media begynner å kjøre også. Da får man rettet ENDA mer fokus på det. Synd Sir Alex har gitt seg, for sammen med Mourinho kunne de to lagd et helvetes leven og brukt mindgames ut av en annen verden for å få FA til å gjøre grep. Mourinho alene klarer ikke dette, og få andre managere virker interessert i å henge seg på kampen mot FA. Media er en faktor som kunne fått ting til å skje, men de virker mer interessert i å skrive om hvor ekkel Costa er.

 

Trodde jeg ikke skulle savne Ferguson, men akkurat på dette punktet hadde han vært god å ha. Nå er det for mange tøffelhelter som leder PL klubber. De bare godtar alt.

Lenke til kommentar

"Jose Mourinho has risked further disciplinary action from the FA after launching an extraordinary rant over refereeing standards and criticising Sky Sports' coverage of his Chelsea side during an appearance on the channel" - ESPN

 

Hovedproblemet er at diktaturet hindrer managere i å kritisere dommerne. Det regelverket må endres.

Lenke til kommentar

http://gfycat.com/EvenLoathsomeHound

 

Vet det har vært ekstremt mye dårlig dømming i det siste, men synes dere virkelig "stemplingen" til Barnes er så stygg? Er jo et rent uhell, da det er han som har ballen, og spiller en pasning. Tror ikke akkurat det bare er å bråstoppe bevegelsen når han har fart og spiller gjennom ballen. Veldig farlig såklart, men 100% uhell i min bok, og reaksjonen til Matic er helt latterlig. Selvsagt må det få konsekvenser å reagere på den måten. Giroud fikk rødt kort mot QPR for en reaksjon som ikke var i nærheten like voldsom.

 

Vil gjerne høre argumenter for hvorfor det der skal være tillatt på en fotballbane?

Lenke til kommentar

Kan du lese hvor vi rettferdiggjør handlingen? Jeg skrev at jeg SKJØNNER at Matic reagerer slik han gjorde og taklingen er veldig stygg. Han fullfører. Selvfølgelig kan han trekke seg. Så fort går det ikke. Det blir som situasjonen med Costa og Can. Man rekker å reagere, men med engang man velger å fullføre så er det håpløst og latterlig.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Den regelen som sier at FA ikke kan straffe en spiller som har gjort noe verdig et rødt kort, men sluppet unna selv om dommeren så situasjonen, er idiotisk. Bare fordi FA ikke vil sette dommeren i dårlig lys eller?

 

Har ikke sett Matics reaksjon, så vil ikke uttale meg om han direkte, men om en spiller reagerer fysisk mot en annen spiller etter en slik situasjon skal han jo straffes. Så sant det ikke bare er en bitteliten knuff eller noe. Det må vel nesten være innenfor.

Lenke til kommentar

Det blir ikke det samme som situasjonen med Can og Costa da man må ta med i beregningen at Barnes faktisk har ballen og spiller en pasning. Det er en del av bevegelse han har satt i gang. Med rettferdiggjøre mener jeg alle de som mener Matic ikke bør straffes. Skjønner at dere er redd for skader, og at Matic kanskje er den spilleren det svir aller mest å få utestengt, men på tide å ta av brillene.

 

 

G27, du kan se reaksjonen i linken jeg postet lenger opp.

Endret av jlf
Lenke til kommentar

Ikke skjønner jeg hvordan noen kan påstå at reaksjonen til Matic IKKE fortjener rødt kort.

Han regelrett hopper jo på Barnes. Er jo ikke snakk om en liten knuff her liksom, men nærmere overfall.

Så det røde kortet er helt fortjent, selv om jeg forstår at han reagerer som han gjør så er det jo ikke lov.

 

At Barnes fortjente gult og vel så det er ganske opplagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...