Gå til innhold

FA og dommeravgjørelser


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at media har fått dette til å skje. Når Aguero tråkket på Luiz, nevnte ingen aviser det og Aguero slapp unna straff. Nå har omtrent samtlige aviser kjørt oppslag om hvor "stygg" Costa er, og de tar tak i det.

 

For de som ikke husker stemplingen Augero hadde, er det denne:

aguero-luiz.gif

 

Det er helt i orden at de skal begynne å ta spillere for unødvendig oppførsel, men da må de være konsekvente på det. Da forventer jeg at Fellaini, RvP og Skrtel også blir suspendert neste gang de bestemmer seg for å albue en motstander.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Satser på at dette betyr at de kommer til å ha baller til å være konsekvent fremover.

Skrtel og Fellaini er voldsomme med albuene sine.

Van Persie er vel også helt grusom, går vel knapt en kamp uten at han slår etter en motspiller med armen.

 

 

Greit nok fotball er kontaktsport, men et sted må grensen gå, og ikke minst, man må være konsekvente :yes:

Neste ledd for å gjøre meg helt happy er å straffe filmere i etterkant, gjerne en god del kamper (når det er 100% tydelig at de jukser).

Lenke til kommentar

For meg virker det som det er hovedsaklig klubben de skal etterforske. Er vel West Ham som oppga at han er skadet(så han ikke måtte dra), og det var de som brukte han i kampen mot Bristol når han egentlig var "skadet".

 

Edit: Sakho etterforskes kanskje pga at han ikke sa sannheten i alt dette(hvis de påstandene stemmer).

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...