Gå til innhold

FA og dommeravgjørelser


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel kanskje noe enklere å gå såpass drastisk til verks når manageren på laget du holder med er enig med deg og sier det i klartekst.

 

Eg vett a hoen. Men det var vel det som startet hele greia.

 

Mener at hvis manageren har så mye han skulle ha sagt om prestasjonene så burde det være mulig å rapportere slike ting inn til FA.

 

Men da må FA gjøre noe. Så det spørs vel....

Lenke til kommentar

 

Så siden det er et problem andre steder så er det ikke vits å gjøre noe med noen steder?

 

Slående logikk.....

Du brukte det som argument.

 

Hæ? Dette gav liten mening.

 

Det eg prøvde å skrive til deg her i sted var at selv om det foregår ting rettet mot spillere og managere og muslimer etc så er da det overhodet ikke noen grunn for å ikke gjøre noe for å unngå det mot dommere?

Lenke til kommentar

Men det er jo lov til å kritisere dommeren så lenge man ikke hinter til eller sier at han er partisk. Mourinho sier dommeren hadde en dårlig dag på jobben og sånt skjer, men at media og andre managere lager en kampanje mot Chelsea. Er uenig I det selv, og tror Mou hadde andre hensikter med utsagnet, men jeg ser ikke hvorfor FA skal legge seg opp i det.

Lenke til kommentar

Så for å øke kvaliteten på dommerstanden skal man påpeke alle feil offentlig i en slags form for gapestokk?

 

Det er jo ikke slik at de er en utsatt gruppe fra før av, og de har jo så forferdelig mange støttespillere og organisasjoner som står bak de når ting går trått..

 

Greit å ikke være fornøyd med dommerstanden, men løsningen er vitterlig ikke å gjøre yrket mindre fristende.

Lenke til kommentar

Når det har gått så lang tid, og man ikke får resultater synes jeg man skal påpeke det offentlig ja. Dommerne velger selv om de vil dømme eller ikke. De vet at dårlige avgjørelser kommer til å bli husket og tatt opp i etterkant. Jeg synes dommerne får mer enn nok beskyttelse av FA. Om dommerne gjør en dårlig jobb og en manager/spiller påpeker det. Hvem blir straffet? Iallefall ikke dommeren. FA fokuserer på den som slenger med kjeften.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Selvfølgelig må de ta de som slenger med kjeften, noe annet ville vært horribelt. Dommerne trenger den beskyttelsen de kan få, og hva vet vi om at dommerne ikke får kjeft eller straff?

 

Offentlig ydmykelse vil virkelig ikke gjøre yrket mer attraktivt og vil skade nivået.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...