Gå til innhold

Android 4-telefon med god batteritid, bra kamera, god samtalekvalitet, rundt 4" skjerm, og som ikke koster fletta?

hekomo

Anbefalte innlegg

Av ulike årsaker er jeg nødt til å gå til anskaffelse av en litt mindre telefon. Jeg tror at en skjerm på rundt 4" (maks 4,3") er ca. riktig størrelse. Det jeg trenger ut over det er et så bra kamera som mulig, og bra batterilevetid.

Operativsystemet må være Android 4 (innebygget eller oppgraderbar til). Det bør også være god kvalitet på telefonsamtaler.

Det sier seg selv at jeg ønsker å ikke betale for mye.

Jeg har så langt sett på Samsung Galaxy S2 Plus, HTC One S og Sony Xperia P. Disse er/har vært tilgjengelig for rundt 2000-2500. De har dessverre alle sine potensielle problemer.

Samsung Galaxy S2 Plus har visst litt dårligere batteri enn S2. Forholdvis lav pikseltetthet på skjermen også.

HTC One S har høyere oppløsning enn Galaxy S2 Plus, men det er visst "gambling" å kjøpe denne da mange utgaver kan ha alvorlige feil som det nok ikke er noe håp om å få fikset. Dekselet skaller visst også lett av på mange telefoner (gjelder visst ikke alle).

Sony Xperia P har skjerm med høyere pikseltetthet enn de andre, men er visstnok litt svak på batteritid? Jeg er også usikker på om kameraet kan levere.

Noen tanker om dette fra andre?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...