diversity Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg så den artikkelen på metku om å tusje på skjermkortene og slikt.. og lurer på om noen som vet hvor man kan få tak i slike tusjer og ev. hva de heter. lurer også på om noen vet om det finnes uv spray (ikke maling).. hilsen erik Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 (endret) Et raskt søk på forumet og du vil finne ditt svar. ha en fortsatt god aften #enormt stort bilde i signatur fjernet. Da denne brukeren ikke lenger er medlem, var den eneste løsningen jeg hadde å endre emnet direkte.# Endret 2. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 søke greien funker ikke.. har søkt og søkt etter alt mulig.. give me a link! Lenke til kommentar
Dings Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Et raskt søk på forumet og du vil finne ditt svar. ha en fortsatt god aften Ehh, du? Hvis du først skal svare at det finnes en søkfunksjon, kunne du ikke tatt med linken til posten som du bør ha funnet for å være sikker på at svaret finnes ved hjelp av søk-funksjonen? Jeg har leitet litt, men kunne ikke finne noen post som omhandlet UV-penner. Vet at det finnes tidligere poster, men fant dem desverre ikke... bakermesterharepus: som jeg har sagt til deg før: jeg vet om en butikk i danmark som selger dem, men vet ikke hvor man får de i norge. Jeg ville sjekket diverse bokhandlere som har en del penner og slikt. Og så sånne halvveis lugubre 10 og 20-kroners-butikker. De har som oftest mye rart i hyllene sine Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 takk for et bra svar hvis noen vet linken til posten om uv penner/tusjer/spray etc.. så kan dere legge det inn her.. på forhånd takk Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 biltema har (hadde ihvertfall) en sånn signalgul spraylakk... den kan du sikkert bruke... brukte den på noen molexter, og den lyser godt opp under UV.... den er ikke usynelig i vanlig lys da men.. tvert imot.. er ikke nødvendig med spesiell UV maling.. holder som regel med sån signalfarga greier.. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 www.microplex.no har disse .... 70 spenn, ellerno Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ljudia har uv-lakk i forskjellige farger. har ikke sett den typen IRL, men det funker sikkert. dra til en bokhandler og spør om markeringspenner/tusjer som er fluoriserende. noen av dem funker (ikke alle farger har jeg hørt) Quick har 4 forskjellige farger på spray: 181 flammerød, 182 refleksrosa, 183 refleksgrønn, og 184 refleksgul. (tallene er nr. til fargen. vet med sikkerhet at rosa, grønn og gul funker med UVlys. ps: tester du ut noen lakk/tusj/penn-typer, så kom med tilbakemelding, gjerne med bilder. slik at vi andre kan se resultatet. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Man får fluoriserte penner (reagerer på UV-lys) på bl.a. bokhandlere.. hehe... http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...22b08ceb9176183 <- trur det er denne du leiter etter Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Et raskt søk på forumet og du vil finne ditt svar. ha en fortsatt god aften Din klisjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå